Πριν λίγες εβδομάδες, το Facebook ανακοίνωσε πως θα προσφέρει μία νέα δυνατότητα στις επιχειρήσεις, ώστε να πραγματοποιούν διαδικτυακές εκδηλώσεις επί πληρωμή και δε θα κρατάει κανένα ποσοστό.
Αυτό σημαίνει πως όλα τα κέρδη από τις εκδηλώσεις θα πηγαίνουν απευθείας στις επιχειρήσεις, με το Facebook να δηλώνει πως είναι ένας τρόπος για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις που δέχτηκαν πλήγμα λόγω COVID-19 να ανακάμψουν. Όμως, η Apple αρνήθηκε να παραιτηθεί από το μερίδιο των αγορών μέσω εφαρμογών του Store, δηλαδή το 30% της τιμής του εισιτηρίου για το εκάστοτε event.
Το επόμενο βήμα του Facebook ήταν να ενημερώσει τους χρήστες ότι το 30% της τιμής θα πάει στην Apple, ώστε να γνωρίζουν οι χρήστες που ακριβώς θα πάνε τα λεφτά που δίνουν, όπως βλέπουμε στην παρακάτω φωτογραφία. Αυτό φαίνεται πως δεν άρεσε στην Apple, η οποία μπλόκαρε το update που θα έδειχνε το εν λόγω μήνυμα, αποκαλώντας το ως “άσχετες πληροφορίες”. Το Facebook αναγκάστηκε να αφαιρέσει το επίμαχο μήνυμα, ώστε να κυκλοφορήσει κανονικά η ενημέρωση της εφαρμογής.
Η δήλωση του Facebook στην ιστοσελίδα Reuters:
Τώρα περισσότερο από ποτέ, θα πρέπει να έχουμε την επιλογή να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να καταλάβουν που πραγματικά πηγαίνουν τα χρήματα που δίνουν για τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων. Δυστυχώς, η Apple απέρριψε την ειδοποίηση διαφάνειας σχετικά με το φόρο του 30% που κρατάει η εταιρεία, αλλά εξακολουθούμε να προσπαθούμε για τη διάθεση αυτών των πληροφοριών εντός της εφαρμογής μας.
Πηγή: techblog.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 31/8/2020)
Join the Conversation →