Εδώ και καιρό τόσο η Meta, μέσα από το Facebook και το Instagram, όσο και το Snapchat, το YouTube και άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες, προσπαθούν να προσεγγίσουν την ανεπανάληπτη επιτυχία του TikTok, ενσωματώνοντας διάφορα παρεμφερή χαρακτηριστικά, όπως είναι τα Reels και τα Shorts.
Συνεχίζοντας την προσπάθεια αυτή, η Meta ανακοίνωσε τώρα πως έχει ετοιμάσει διάφορα νέα εργαλεία για να βοηθήσει τους δημιουργούς περιεχόμενου στα Facebook και Instagram να δημιουργούν απευθείας νέο περιεχόμενο για τα Reels, αποφεύγοντας ουσιαστικά την αναδημοσίευση υλικού που έχει δημιουργηθεί μέσα από το TikTok, φέροντας το χαρακτηριστικό υδατογράφημα.
Περνώντας σε λεπτομέρειες, τα Instagram Reels θα επιτρέπουν πλέον στους χρήστες να εισάγουν τον δικό τους ήχο από τα βίντεο που έχουν στη συσκευή τους, με την προϋπόθεση το κλιπ να είναι πάνω από 5 δευτερόλεπτα. Συγχρόνως, η συνολική διάρκεια των Reels αυξήθηκε και έτσι πλέον θα υποστηρίζονται βίντεο των 90 δευτερολέπτων, τα οποία θα μπορούν να περιλαμβάνουν και διαδραστικά αυτοκόλλητα, όπως polls, quizzes και emoji, σαν αυτά που είναι διαθέσιμα στα Instagram Stories. Τέλος, όλοι οι δημιουργοί περιεχομένου θα έχουν πλέον πρόσβαση και σε templates για Reels, για να μπορούν να φτιάξουν κάτι που μοιάζει με ένα Reel που είδαν και τους άρεσε, βοηθώντας έτσι τους λάτρεις των memes.
Όσον αφορά το Facebook, η Creator Studio πλατφόρμα του για το PC εμπλουτίστηκε πλέον και με ένα video editor για τη δημιουργία Reels. Μέσα από τα εργαλεία που ετοίμασε η Meta, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν βίντεο διαφόρων formats, να κόψουν εύκολα αποσπάσματα από livestreams που έχουν γίνει στην πλατφόρμα ή να κάνουν αυτόματα ‘SoundSync’ τα βίντεό τους με τραγούδια της επιλογής τους.
Περισσότερα για όλα αυτά τα νέα εργαλεία του Meta για τα Reels του Facebook και του Instagram μπορείτε να διαβάσετε στην επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας πατώντας εδώ.
Πηγή: unboxholics.com
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 6/6/2022)
Join the Conversation →