nowmag.gr

Είναι ξεκάθαρο ότι το IGTV δεν αποτελεί και το πιο επιτυχημένο προϊόν των τελευταίων χρόνων. Αποτελεί μία προσπάθεια της Facebook να χτυπήσει το YouTube μέσω του Instagram. Ωστόσο, είναι βέβαιο ότι δεν είχε την επιτυχία που θεώρησε η εταιρεία ότι θα έχει.

Παρ’ όλα αυτά, η Facebook δεν εγκαταλείπει το IGTV και φροντίζει κατά διαστήματα να το ενσωματώνει σε διάφορα σημεία του Instagram. Για παράδειγμα, εδώ και καιρό έχει αφαιρέσει το χρονικό όριο από τα βίντεο των δημοσιεύσεων και πλέον όταν ένα βίντεο ξεπερνά το 1 λεπτό, ο χρήστης μπορεί να δει τη συνέχεια του στο IGTV.

Τώρα, η Facebook επανασχεδίασε την ανεξάρτητη εφαρμογή και πλέον η αρχική σελίδα προβάλει το περιεχόμενο των δημιουργών που είναι πιθανότερο να θέλει ο χρήστης να παρακολουθήσει.

Έπειτα, η μπάρα στο κάτω μέρος περιέχει τρία κουμπιά, το ένα εξ αυτών οδηγεί στο “Discover” που λειτουργεί ακριβώς όπως στο Instagram. Δηλαδή, προβάλει το περιεχόμενο των καλύτερων δημιουργών της πλατφόρμας.

Το τελευταίο στοιχείο, είναι ότι πλέον τα IGTV βίντεο δεν θα προβάλλονται στα Stories του Instagram ως ένα απλό frame. Από εδώ και στο εξής, όταν κάποιος κάνει share ένα βίντεο του IGTV σε Instagram Story η πλατφόρμα θα προβάλει ένα preview 15 δευτερολέπτων. Φυσικά, αν κάποιος θέλει να δει το πλήρες βίντεο, πατάει το story και μεταφέρεται στο IGTV.

Πηγή: techmaniacs.gr

(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση Μ.Τετάρτη 15/4/2020)

You May Like This