Στις 22 Σεπτεμβρίου 2022, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το Advertising Effectiveness Conference με κεντρικό motto “Media: the New Creative” που έθεσε ερωτήματα και προβληματισμούς ως προς τους τρόπους στόχευσης, προγραμματισμού και αξιολόγησης των διαφημιστικών καμπανιών των μαρκών, μέσα στο σύγχρονο πολύπλοκο και συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο των Μέσων, παραδοσιακών, νέων, κοινωνικών δικτύων, εφαρμογών. Μέσα στις σημερινές συνθήκες, με το κοινό να σκιαγραφείται πλέον σαν ένα κινητό «μωσαϊκό», τα challenges που αντιμετωπίζει η εμπορική επικοινωνία είναι εντελώς διαφορετικά και απαιτούν λεπτομερή, στοχευμένη αλλά και real-time πληροφόρηση, εύχρηστη και σε συνεχή ροή.
Αυτές τις απαντήσεις έρχεται να δώσει και στην Ελληνική Αγορά σήμερα η Focus Bari μέσα από την Έρευνα YouGov BrandIndex λύνοντας τα χέρια των marketers και διαφημιστών μπροστά στο puzzle του σημερινού θολού χάρτη της εμπορικής επικοινωνίας. Το BrandIndex παρακολουθεί και καταγράφει το brand health status για 160+ μάρκες σε 6 μεγάλους κλάδους της αγοράς μας, μέσα από 16 KPIs πάνω στο τι λένε, τι ακούνε, πώς διαδρούν, πώς σχετίζονται, και ποια γνώμη, εικόνα και συναισθήματα έχουν οι καταναλωτές γι’ αυτές.
Δείτε το άρθρο που βασίζεται στην παρουσίαση της Focus Bari εδώ με πραγματικά, πρόσφατα case studies από την αγορά του λιανεμπορίου στην χώρα μας.
Join the Conversation →