Στην ουσία αυτό θα γίνει με τη δημιουργία ενός Linux Driver από τη Microsoft, ο οποίος κάνει map τους WDDM2.9 Windows Drivers σε ένα εικονικό Linux Layer, και το οποίο θα επιτρέπει στο DirectX 12 να τρέχει στο Linux. Αν και η υποστήριξη OpenGL και OpenCL δεν είναι στα άμεσα σχέδια της εταρείας, εντούτοις κάτι τέτοιο δεν θα αργήσει να γίνει όπως διαβεβαιώνει, προκειμένου να είναι εφικτή η εκτέλεση Linux GUI εφαρμογών. Μέχρι τότε, ένας developer μπορεί να εργάζεται σε έναν containerized workload το οποίο θα ανέβει στο cloud μέσω ενός Linux container, έτσι ώστε να αναπτύξει και να δοκιμάσει τοπικά στον Windows 10 υπολογιστή του όλα τα workloads, κάνοντας παράλληλα χρήση όλων των εγγενών Linux εργαλείων που γνωρίζει καλά.
Με τον τρόπο αυτό, η Microsoft συνεχίζει την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να καταστήσει ένα Windows 10 υπολογιστή το απόλυτο εργαλείο ανάπτυξης εφαρμογών, μια προσπάθεια που ξεκίνησε πριν λίγα λόγια και πάλι στη Build με την ενσωμάτωση του Bash shell στο λειτουργικό. Προς τα τέλη του μήνα, η Microsoft αναμένεται να κυκλοφορήσει την επόμενη αναβάθμιση των Windows 10, η οποία φέρει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα πρόσβασης σε αρχεία Linux συστημάτων μέσα από τον File Explorer.
Περισσότερα τεχνικά στοιχεία για την υποστήριξη DirectX 12 στο WSL 2, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν στο αναλυτικό blog post της Microsoft.
Πηγή: insomnia.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 21/5/2020)
Join the Conversation →