Σε εντυπωσιακά επίπεδα κινείται η αγορά του gaming σε παγκόσμιο επίπεδο και εξίσου εξαιρετικές δείχνουν να είναι οι προοπτικές του συγκεκριμένου κλάδου που αποτελεί πλέον μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες ψυχαγωγίας στον κόσμο.
Σύμφωνα με τελευταία μελέτη της εταιρείας ABI Research, αυτή τη στιγμή, εκτιμάται ότι παγκοσμίως περισσότερα από 2,3 δισ. άτομα παίζουν video games. Το πιο ενδιαφέρον, όμως, στοιχείο είναι πως ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Συγκεκριμένα το 2024 υπολογίζεται ότι το ήμισυ του -αναμενόμενου έως τότε- πληθυσμού της γης, ήτοι περί τα 3,5 δισ. άνθρωποι, θα ανήκουν στην κατηγορία των gamers.
Οι συντάκτες της μελέτης αναφέρουν ότι η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού αντιπροσωπεύει σήμερα τη μεγαλύτερη βάση video gamers στον κόσμο, συγκεντρώνοντας μερίδιο 51% της παγκόσμιας αγοράς. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, με μερίδιο περίπου 20%, αντιπροσωπεύει τη δεύτερη μεγαλύτερη ευκαιρία εσόδων για την αγορά του video gaming.
Σύμφωνα με τη μελέτη, το μέλλον του gaming δεν βρίσκεται αποκλειστικά στα παραδοσιακά βιντεοπαιχνίδια.
Σύμφωνα με την έκθεση, υπάρχουν αυξανόμενες ευκαιρίες για τις εταιρείες του κλάδου να προσθέσουν στοιχεία παιχνιδιού σε δραστηριότητες και περιεχόμενο εκτός του gaming. Γι’ αυτό και εκτιμάται πως αυτοί θα επωφεληθούν περισσότερο θα είναι οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, οι πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου και οι κατασκευαστές εξοπλισμού που θα να αξιολογήσουν από την αρχή τα επιχειρηματικά μοντέλα, ώστε να προσδιορίσουν τι χρειάζεται η αγορά του gaming για να είναι κερδοφόρα.
Για παράδειγμα, σύμφωνα με τους αναλυτές το αποκαλούμενο cloud gaming θα αποτελέσει έναν από τους καταλύτες της αγοράς των βιντεοπαιχνιδιών.
Επίσης, τεχνολογίες όπως η εικονική πραγματικότητα, η επαυξημένη πραγματικότητα και το 5G θα εξελίξουν περαιτέρω τον κλάδο, επιτρέποντας σε περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες να γίνουν «gamified», ενώ η ABI Research αναμένει ανάπτυξη και του Gaming-as-a-Service (GaaS).
Πηγή: cnn.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 31/8/2020)
Join the Conversation →