Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων App Annie, οι χρήστες smartphone το τρίμηνο Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου ξόδεψαν συνολικά 180 δισεκατομμύρια ώρες στις εφαρμογές των Google Play Store και Apple App Store. Αυτό σημαίνει δηλαδή 25% περισσότερο χρόνο από ότι το ίδιο τρίμηνο του 2019.
Στις τέσσερις πρώτες θέσεις βρίσκεται το Facebook, με τις εφαρμογές Facebook, WhatsApp, Messenger και Instagram αντίστοιχα. Στην πέμπτη θέση βλέπουμε το Amazon, κάτι λογικό αν αναλογιστούμε πόσο ανέβηκαν οι online πωλήσεις. Αμέσως μετά ακολουθεί το Twitter, ενώ οι streaming υπηρεσίες Netflix και Spotify ανέβηκαν, όπως περιμέναμε. TikTok και Telegram συμπληρώνουν την τελική δεκάδα.
Αύξηση 20% είδαμε και στις αγορές εντός των εφαρμογών, με πωλήσεις ρεκόρ των 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τα 18 δισεκατομμύρια ήρθαν από το Apple App Store με αύξηση 20%, ενώ 10 δισεκατομμύρια ήρθαν από το εφαρμογές του Google Play Store. Φαίνεται πως ο COVID-19 οδήγησε στη μοναξιά, καθώς στην πρώτη θέση των εφαρμογών με τις περισσότερες in-app πωλήσεις είναι το Tinder, με τα TikTok και YouTube να ακολουθούν.
Συνολικά στο τρίτο τρίμηνο κατέβηκαν 33 δισεκατομμύρια εφαρμογές, εκ των οποίων 25 δισεκατομμύρια κατέβηκαν μέσα από το Google Play Store και 9 δισεκατομμύρια από το Apple App Store. Στην πλευρά του Google Play Store τα πράγματα ήταν ισορροπημένα, με το 45% των downloads να είναι παιχνίδια και το 55% εφαρμογές. Στο Apple App Store από την άλλη, μόλις το 30% των downloads ήταν παιχνίδια.
Ακόμα και έτσι όμως, τα περισσότερα κέρδη είναι από την κατηγορία παιχνιδιών και στις δύο πλατφόρμες, με το 80% των κερδών στο Play Store και το 65% στο App Store. Οι συνδρομητικές υπηρεσίες είχαν τα περισσότερα κέρδη από τις εφαρμογές.
Πηγή: techblog.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 12/10/2020)
Join the Conversation →