Κινητικότητα εν μέσω πανδημικής κρίσης επικράτησε στην ελληνική αγορά smartphones κατά το 2ο τρίμηνο του 2021, μεσούσης της πανδημικής κρίσης. Όσον αφορά στην Ελλάδα, τα τελευταία στοιχεία της Canalys, τα οποία δημοσιοποίησε η realme, αποδίδουν στην κινεζική εταιρεία Xiaomi το εντυπωσιακό μερίδιο του 51%.
Η Xiaomi απέσπασε το 2ο τρίμηνο του 2021 μερίδιο 51% της ελληνικής αγοράς, με τη Samsung στο 22%
Τη δεύτερη θέση μεταξύ των κατασκευαστών με τις καλύτερες επιδόσεις στην ελληνική αγορά, κατά το 2ο τρίμηνο του 2021, κατέλαβε η Samsung με μερίδιο αγοράς της τάξης του 22%. Στην ίδια λίστα, σύμφωνα πάντα με τα ίδια στοιχεία, ακολουθεί η TCL με μερίδιο της αγοράς 11%, η Apple με 6% και η realme στο 4%.
Πάντως, όπως παρατηρούν παράγοντες της αγοράς, τα μερίδια αυτά θα αλλάξουν προϊόντος του χρόνου, αφού από το φθινόπωρο πολλές από τις εταιρείες του κορυφαίου “top 5” παρουσιάζουν τα νέα μοντέλα τους, τα οποία θα ρίξουν – κυρίως – στη μάχη των εορταστικών αγορών με μερίδια, με τις νέες συσκευές να μην αποκλείεται να αλλάξουν την εικόνα της εγχώριας αγοράς smartphones.
Στην ελληνική αγορά, η κινητικότητα, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, αναμένεται να ενταθεί, όπως και ο ανταγωνισμός, με την είσοδο και νέων παικτών, όπως οι Oppo και η vivo, αλλά και η “επανεμφάνιση” της Honor.
Παγκόσμια εικόνα
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η αγορά smartphones επιδεικνύει επίσης έντονη κινητικότητα. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα του έντονου ανταγωνισμού είναι, για παράδειγμα, η άνοδος της Xiaomi, η οποία καταλαμβάνει πλέον τη δεύτερη θέση μεταξύ του κορυφαίου “top 5” με τους πιο ισχυρούς κατασκευαστές της διεθνούς αγοράς, μετά από την έχουσα τα πρωτεία Samsung.
Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της IDC, στο 2o τρίμηνο του 2021 η Samsung παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης με ένα μερίδιο 18,8% (από 19,3% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020). Από την πλευρά της, η Xiaomi απέσπασε το ίδιο διάστημα μερίδιο 16,9% των παγκοσμίων πωλήσεων (από 10,3% έναν χρόνο νωρίτερα).
Την τρίτη θέση παγκοσμίως κατέχει η Apple με μερίδιο 14,1% (από 13,6% την αντίστοιχη περσινή περίοδο).
Την πεντάδα συμπληρώνουν οι Oppo με 10,5% (από 8,7% έναν χρόνο νωρίτερα) και η vivo με 10,1% (από 8,6% το 2o τρίμηνο του 2020). Η Huawei, πάντως, έχει χάσει σημαντικό έδαφος λόγω των αμερικανικών κυρώσεων και της έλλειψης πρόσβασης στις υπηρεσίες της Google, που αποτελεί σημαντικό εμπόδιο, όσον αφορά στις πωλήσεις της σε πολλές αγορές.
Σε κάθε περίπτωση στη διεθνή αγορά οι μάχες θα επικεντρωθούν το επόμενο διάστημα πέριξ των νέων μοντέλων smartphones, που θα βγουν στην αγορά τις επόμενες εβδομάδες.
Πηγή: sepe.gr
Join the Conversation →