Σε πάνω από 800 εκατ. δολάρια ανέρχεται η χρηματοδότηση που ανακοίνωσε η Google προκειμένου να στηρίξει παγκοσμίως οργανισμούς υγείας και κυβερνήσεις, μικρομεσαίες επιχειρήσεις (SMBs) και εργαζομένους στον τομέα της υγείας, που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης με την πανδημία COVID-19.
Καταρχάς, θα δοθούν 250 εκατ. δολάρια σε επιχορηγήσεις διαφήμισης για να βοηθήσουν τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) και περισσότερες από 100 κυβερνητικές υπηρεσίες σε παγκόσμιο επίπεδο, να παρέχουν έγκυρη πληροφόρηση σχετικά με τον τρόπο αποτροπής της εξάπλωσης του COVID-19, καθώς και για άλλα μέτρα στήριξης τοπικών κοινοτήτων. Πρόκειται για μια σημαντική αύξηση σε σχέση με τα 25 εκατομμύρια δολάρια βοήθειας που η Google ανακοίνωσε τον προηγούμενο μήνα. Επιπλέον, η εταιρεία διαθέτει 20 εκατομμύρια δολάρια σε επιχορηγήσεις διαφήμισης προς κοινοτικούς οικονομικούς φορείς, αποκλειστικά για τις αναγγελίες δημόσιων υπηρεσιών σχετικά με ταμεία αλληλεγγύης, καθώς και άλλους πόρους που αφορούν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Επιπλέον, δημιουργείται επενδυτικό ταμείο ύψους 200 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο θα στηρίξει ΜΚΟ και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε κεφάλαια. Σε συνδυασμό και με τα 15 εκατομμύρια δολάρια επιδοτήσεων σε μετρητά, το Google.org παρέχει ήδη σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς βοήθεια για να γεφυρωθούν οικονομικά χάσματα μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Ακόμη, όλες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που διατηρούσαν ενεργούς λογαριασμούς κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, θα έχουν διαθέσιμες πιστώσεις διαφημίσεων ύψους 340 εκατομμυρίων δολαρίων. Οι σχετικές ειδοποιήσεις θα εμφανίζονται στους Google Ads λογαριασμούς τους και θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανά πάσα στιγμή μέχρι το τέλος του 2020 στις διαφημιστικές πλατφόρμες μας. Έτσι θα απαλλαχθούν από ένα μέρος του κόστους που προϋποθέτει η διατήρηση της επαφής με τους πελάτες τους.
Επίσης, θα υπάρξει μια δεξαμενή 20 εκατ. δολαρίων σε πιστώσεις του Google Cloud για ακαδημαϊκά ιδρύματα και ερευνητές, προκειμένου να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες και τις υποδομές των συστημάτων της Google για να προσεγγίσουν πιθανές θεραπείες και εμβόλια, να παρακολουθούν κρίσιμα δεδομένα και να ανακαλύψουν νέους τρόπους αντιμετώπισης του COVID-19.
Εκτός από τις παραπάνω δεσμεύσεις, η Google έχει αυξήσει επίσης το ισοδύναμο δώρου που προσφέρει σε κάθε εργαζόμενο της ετησίως, σε 10.000 δολάρια από 7.500 δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποί της εταιρείας μπορούν να δώσουν 20.000 δολάρια συνολικά σε οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στις κοινότητές τους – επιπλέον των 50 εκατομμυρίων δολαρίων που έχει ήδη δωρίσει η Google.org.
Πηγή: cnn.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 30/3/2020)
Join the Conversation →