nowmag.gr

Η Apple αποφάσισε να ακολουθήσει την τακτική της Google και να προβάλει διαφημίσεις στα αποτελέσματα της αναζήτησης στο App Store, αλλά αυτό δεν πήγε καθόλου καλά. Επειδή όμως η Google ξέρει καλύτερα πώς δουλεύει όλο αυτό, προχωράει ένα βήματα παραπέρα και βάζει περισσότερες διαφημίσεις στο Play Store.

Εκτός από τις διαφημίσεις στα αποτελέσματα της αναζήτησης, στην κορυφή και στο μέσω των σελίδων με τις κατηγορίες εφαρμογών, και τα λοιπά, η Google θα εμφανίζει πλέον διαφημίσεις και στις προτάσεις των αναζητήσεων. Μάλιστα, δεν θα το κάνει με τον “παραδοσιακό τρόπο”.

Θα περίμενε κανείς οι διαφημίσεις στις προτάσεις αναζήτησης του Play Store θα είχαν σχέση με αυτό που ξεκίνησες να ψάχνεις, όμως κάτι τέτοιο φαίνεται να μην ισχύει. Η εταιρεία εμφανίζει διαφημίσεις πριν καν ο χρήστης πληκτρολογήσει έστω και ένα γράμμα.

Προφανώς, οι διαφημίσεις αυτές προέρχονται από προγραμματιστές που έχουν πληρώσει κάτι παραπάνω στη Google. Ωστόσο, φαίνεται ότι έχουν επίσης σχέση με τα ενδιαφέροντα του χρήστη, τι εφαρμογές χρησιμοποιεί, τη δραστηριότητα του στο διαδίκτυο, τις συνήθειες του, και τα λοιπά – όπως κάθε τι άλλο στον κόσμο της Google.

Πηγή:  https://techmaniacs.gr/

(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 15/11/2022)

You May Like This