nowmag.gr

Η νέα anti-tracking δυνατότητα του iOS 14.5 της Apple έχει ταράξει τη βιομηχανία, δίνοντας την επιλογή στο χρήστη να επιλέγει αν θέλει να μοιράζονται οι εφαρμογές τα δεδομένα του με τρίτους. Τώρα, φαίνεται πως και η Google θέλει να ακολουθήσει αυτό το μονοπάτι για το Android, μόνο που σύμφωνα με το Bloomberg θα είναι λιγότερο αυστηρό από αυτό της Apple.

Το ρεπορτάζ λέει πως η Google βρίσκεται στα πρώτα στάδια εξερεύνησης του πώς μπορεί να περιορίσει τη συλλογή δεδομένων και την ανίχνευση της δραστηριότητας του χρήστη εκτός εφαρμογών στο Android. Το σίγουρο είναι πως θα ακολουθήσει μία πιο μετριοπαθή στάση από την Apple, έτσι ώστε να μην δυσαρεστήσει τους συνεταίρους της στο διαφημιστικό χώρο.

Οι πηγές του Bloomberg λένε πως η Google δε θα υποχρεώσει τους developers να προσφέρουν στο χρήστη την επιλογή της άρνησης ανίχνευσης των δεδομένων τους, αλλά θα προσφέρει μία λύση η οποία είναι παρόμοια με αυτήν του open-source Privacy Sandbox project, το οποίο δεν επιτρέπει στον Chrome cookies από τρίτους, ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει τη διαφημιστική στόχευση.

Με λίγα λόγια, η Google θέλει να πετύχει τη χρυσή τομή μεταξύ των απαιτήσεων ιδιωτικότητας των χρηστών και των οικονομικών αναγκών των διαφημιζόμενων. Ας μην ξεχνάμε πως η Google κερδίζει πάνω από $100 δισεκατομμύρια ετησίως σε διαφημιστικά έσοδα τα τελευταία χρόνια.

Πηγή: unboxholics.com

(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 9/2/2021)

You May Like This