To Storywrangler δεν έχει απλώς τη δυνατότητα να μελετά δισεκατομμύρια μηνύματα στα social media, αλλά διαβλέπει και τις τάσεις που προκύπτουν. Το εργαλείο αυτό είναι μια δημιουργία των ερευνητών του Πανεπιστημίου του Βερμόντ στις ΗΠΑ και έχει πολλή δουλειά να κάνει.
Το εργαλείο αυτό που οι Αμερικανοί επιστήμονες έχουν ονομάσει Storywrangler, μπορεί να συγκεντρώνει φράσεις από 150 διαφορετικές γλώσσες από τα όσα λέγονται και γράφονται στα social media, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να αναλύσει την άνοδο και την πτώση ιδεών και τάσεων που προκύπτουν μέσα από την αλληλεπίδραση των χρηστών των κοινωνικών δικτύων.
Κατά μία έννοια, το Storywrangler είναι ένας τρόπος για να μπορέσει κανείς να βάλει την ποσοτική διάσταση στα όσα κεντρίζουν τη συλλογική προσοχή. Είναι προφανές ότι ένα τέτοιο εργαλείο θα μπορούσε να βρει μεγάλη απήχηση για σκοπούς marketing, καθώς και για τους σκοπούς της κοινωνικής έρευνας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Βερμόντ στις ΗΠΑ, με τη χρήση του Storywrangler, έδωσαν ένα δείγμα γραφής των δυνατοτήτων του με την ανάλυση 150 δισεκατομμυρίων tweets, δημοσιεύοντας, παράλληλα τα συμπεράσματα που προέκυψαν σε επιστημονική επιθεώρηση.
Πηγή: techblog.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 21/7/2021)
Join the Conversation →