Μια νέα version του ιδιαιτέρως επιτυχημένου TikTok αναμένεται να «λανσάρει» η Alphabet, μητρική εταιρεία του Youtube, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί το δημοφιλές social media, το οποίο ξεκίνησε από την κινεζική ByteDance.
Η νέα υπηρεσία σύντομου βίντεο θα ονομάζεται «Shorts» και θα έχει χαρακτηριστικά παρεμφερή μ’ αυτά του TikTok. Η πλατφόρμα θα κάνει πρεμιέρα τις αμέσως επόμενες ημέρες στην Ινδία. Στόχος είναι σταδιακά να εισέλθει και σ’ άλλες αγορές.
Η «Shorts» θα επιτρέπει στους χρήστες να «τραβούν» κάθετα βίντεο, φιλικά στα κινητά τηλέφωνα, ενώ θα προσφέρει τη δυνατότητα εμπλουτισμού με ειδικά εφέ και μουσική.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ανακοίνωση του νέου project έγινε λίγες ώρες, μετά την απόφαση της ByteDance να δεχθεί την προσφορά της Oracle για τη λειτουργία του TikTok στην αμερικανική αγορά.
Η αμερικανική κυβέρνηση, με πρόσφατο διάταγμα, είχε καλέσει την κινεζική ByteDance να βάλει «πωλητήριο» στις δραστηριότητες του TikTok επί αμερικανικού εδάφους. Η προθεσμία του Λευκού Οίκου εξέπνεε στις 20 Σεπτεμβρίου, με τον Ντόναλντ Τραμπ να απειλεί με οριστικό «λουκέτο», εφόσον δεν προχωρούσε η πώληση των αμερικανικών δραστηριοτήτων του TikTok.
Η κίνηση της Ουάσιγκτον εντάσσεται στον «σιωπηλό» πόλεμο που έχει κηρύξει ο Ντόναλντ Τραμπ εναντίον της Κίνας, θεωρώντας ότι οι κινεζικές εταιρείες ενεργούν ως «κατάσκοποι» για λογαριασμό του Πεκίνου, υποκλέβοντας τα προσωπικά στοιχεία των Αμερικανών.
Πηγή: kathimerini.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 17/9/2020)
Join the Conversation →