Σε ένα δύσκολο περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, η OTEGLOBE κατάφερε να αντισταθμίσει τη μείωση που προκλήθηκε στα έσοδά της, τόσο από τον περιορισμό της διεθνούς τηλεφωνικής κίνησης, όσο και από τον αντίκτυπο της πανδημίας στις υπηρεσίες διεθνών χωρητικοτήτων & δεδομένων. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας παρέμεινε σχεδόν σταθερός, σε υψηλά επίπεδα, και διαμορφώθηκε σε 346,4 εκ. ευρώ, από €349,4 εκ. πέρυσι. Το προσαρμοσμένο* EBIΤDA διαμορφώθηκε σε 24,3 εκ. ευρώ, μειωμένο κατά 9% σε σχέση με το 2019, γεγονός που οφείλεται κυρίως στα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν διεθνώς κατά της πανδημίας αλλά και στη γενική αστάθεια που επικρατεί σε παγκόσμιο επίπεδο.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς, η εταιρεία συνέβαλε αποτελεσματικά στη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης, παρέχοντας απρόσκοπτα τις υψηλού επιπέδου κρίσιμες υπηρεσίες της τόσο στον Όμιλο ΟΤΕ, όσο και στη χώρα.
Αξιοποιώντας τόσο τη γεωγραφική θέση της Ελλάδας όσο και την τεχνολογική της υπεροχή, η OTEGLOBE έχει διαγράψει τα τελευταία χρόνια μια εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία, σε ένα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, και έχει καταφέρει να καθιερωθεί ως ο κορυφαίος πάροχος διεθνών τηλεπικοινωνιών στη ΝΑ Ευρώπη και ο πλέον αξιόπιστος εναλλακτικός κόμβος της Μεσογείου για τη διασύνδεση της Ευρώπης με τον κόσμο.
Τη χρονιά που πέρασε, η εταιρεία προχώρησε σε μία ακόμα μεγάλη αναβάθμιση χωρητικοτήτων και λειτουργικότητας του διεθνούς δικτύου της, συνεχίζοντας να επενδύει σε νέες τεχνολογίες, με στόχο όχι μόνο την κάλυψη των συνεχώς αυξανόμενων αναγκών των πελάτων της για διεθνή κίνηση, αλλά και την περαιτέρω επέκτασή της στις νέες, αναπτυσσόμενες αγορές της Ασίας, Μ. Ανατολής και Β. Αφρικής.
Join the Conversation →