nowmag.gr

Με κύριο γνώμονα την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών, η LG δίνει προτεραιότητα στην κορυφαία εξυπηρέτηση, από την κυκλοφορία ενός προϊόντος μέχρι και μετά την πώληση του.

Από το 2002, η LG διοργανώνει τους “Service Olympics” για την ενίσχυση των υπηρεσιών σε μια αγορά όπου οι τάσεις των οικιακών συσκευών συνεχώς αλλάζουν. Ως αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας, το πρόγραμμα αυτό δίνει στους επαγγελματίες την ευκαιρία να μοιραστούν την τεχνική τους εμπειρία.

Η διάρκειας τριών μηνών διοργάνωση «2023 LG Electronics Service Olympics« πραγματοποιήθηκε  στη Νότια Κορέα και σε θυγατρικές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Ινδίας. Δοκιμάζοντας τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους για την βελτίωση στην ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών, περίπου 4.200 εργαζόμενοι συμμετείχαν στον προκριματικό γύρο, ενώ περίπου 300 πέρασαν στον τελικό.

Η διοργάνωση φέτος έλαβε υπόψιν τις νέες τάσεις που διαμορφώνονται στις οικιακές συσκευές, ενώ στους “Service Olympics” της Κορέας συμπεριλήφθηκαν για πρώτη φορά οι υπηρεσίες που αφορούν σε συσκευές καθαρισμού. Στο διεθνές τμήμα της διοργάνωσης, συμπεριλήφθησαν φέτος συσκευές όπως τα ψυγεία και τα πλυντήρια πιάτων.

Επιπλέον οι συμμετέχοντες στις δοκιμασίες των ‘Service Olympics’ υποβλήθηκαν σε δοκιμασίες χρησιμοποιώντας την LG ThinQ, την έξυπνη οικιακή πλατφόρμα της εταιρείας.

Οι διαγωνισμοί διεξήχθησαν σε πραγματικές συνθήκες για την καλύτερη κατανόηση και προετοιμασία τυχόν προβλημάτων που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι πελάτες. Στους φετινούς Service Olympics υπήρξε κριτική επιτροπή που αποτελούταν από άτομα εκτός της LG για να εκφράσουν και την άποψη του πελάτη.

Οι Service Olympics φιλοξενήθηκαν τον περασμένο μήνα στη Νότια Κορέα στο Κέντρο Εκμάθησης της LG στη πόλη Pyeongtaek, όπου η συμμετοχή στον προκαταρκτικό γύρο αυξήθηκε κατά 100 συμμετέχοντες σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Στον τελικό προχώρησαν 87 συμμετέχοντες, αποδεικνύοντας την ικανότητά τους να επισκευάζουν ψυγεία, πλυντήρια, στεγνωτήρια, κλιματιστικά, τηλεοράσεις, ηλεκτρονικούς υπολογιστές και μικρές οικιακές συσκευές, καθώς και τις ικανότητές τους στην καθαριότητα, την εξυπηρέτηση πελατών και την παροχή υπηρεσιών. Οι διευθυντές service αντιμετώπιζαν τυχαίες βλάβες ή περιστατικά μολύνσεων και οι αξιολογήσεις επίλυσης προβλημάτων βασίστηκαν στην ακρίβεια, στην καθαριότητα και στην ταχύτητα. Οι δοκιμασίες κάλυψαν κάθε στάδιο της διαδικασίας, από τα αρχικά στάδια πριν τη συνάντηση με τον πελάτη έως την επισκευή του προϊόντος και την ενημέρωση για τη συντήρηση του. 

Στις ΗΠΑ, οι τριήμεροι Service Olympics διεξήχθησαν στο εργοστάσιο της LG Electronics στο Τενεσί, το οποίο επιλέχθηκε ως «Lighthouse Factory» από το Παγκόσμιο Οικολογικό Φόρουμ (WEF) τον Ιανουάριο. Ο διαγωνισμός στις ΗΠΑ επεκτάθηκε ώστε να συμπεριλάβει συμμετέχοντες από τον Καναδά, ενώ χώρες όπως τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Ινδία φιλοξένησαν για πρώτη φορά τους Service Olympics σε τοπικό επίπεδο.

Μείνετε συντονισμένοι για να μάθετε περισσότερα για το πώς η LG εργάζεται για να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία του πελάτη.

You May Like This