Η Apple φαίνεται να εργάζεται πάνω σε έναν νέο “Βοηθό Υποστήριξης” με τεχνητή νοημοσύνη για την εφαρμογή Υποστήριξης της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον συνεργάτη του MacRumors, Aaron Perris, εντοπίστηκαν ενδείξεις της νέας λειτουργίας στον κώδικα της Apple, ωστόσο ο Βοηθός δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη στην εφαρμογή.
Ο νέος Βοηθός θα επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν μαζί του μέσω συνομιλιών. Αν και η εφαρμογή Υποστήριξης διαθέτει ήδη δυνατότητα συνομιλίας με ανθρώπινους εκπροσώπους μέσω της εφαρμογής Μηνύματα, ο AI Βοηθός θα μπορεί να προσφέρει άμεσες, αυτοματοποιημένες λύσεις, χρησιμοποιώντας τεχνολογία δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης. Ο χρήστης θα μπορεί να περιγράφει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει, και το σύστημα θα προτείνει λύσεις, προτού τον παραπέμψει σε κάποιον σύμβουλο, εφόσον χρειαστεί.
Ο κώδικας αναφέρει ότι ο Βοηθός Υποστήριξης «χρησιμοποιεί γενετικά μοντέλα» για να απαντά σε ερωτήματα που σχετίζονται με προϊόντα και υπηρεσίες της Apple. Παρόλα αυτά, η Apple προειδοποιεί ότι τέτοια μοντέλα μπορεί να παράγουν “λανθασμένες, παραπλανητικές, ελλιπείς, προσβλητικές ή επιβλαβείς” απαντήσεις και δεν πρέπει να θεωρούνται υποκατάστατο της επαγγελματικής υποστήριξης.
Στον κώδικα υπάρχει επίσης αναφορά στη δυνατότητα μεταφόρτωσης αρχείων, κάτι που υποδηλώνει ότι οι χρήστες ίσως μπορούν να ανεβάζουν εικόνες, έγγραφα PDF ή άλλα αρχεία για να υποστηρίξουν το αίτημά τους. Η Apple φαίνεται πως συνεργάζεται με εξωτερικούς εταίρους για την ανάπτυξη του Βοηθού – κάτι που δημιουργεί την πιθανότητα να αξιοποιεί τεχνολογία τύπου ChatGPT.
Παράλληλα, η Apple δοκιμάζει ήδη ένα εσωτερικό εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης με την ονομασία “Ask”, το οποίο προορίζεται για χρήση από τους συμβούλους της AppleCare. Το Ask βοηθά στην απάντηση τεχνικών ερωτήσεων, αντλώντας πληροφορίες από την εσωτερική βάση δεδομένων της Apple, ενώ επιτρέπει και τη συνέχιση της συνομιλίας με συμπληρωματικές ερωτήσεις.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας για τον Βοηθό Υποστήριξης, αλλά η εξέλιξη δείχνει πως η Apple ενισχύει σταθερά τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης στην εξυπηρέτηση πελατών της.
Πηγή: https://techblog.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 16/7/2025)











Join the Conversation →