Η γενιά του PlayStation 6 και του επόμενου Xbox βρίσκεται ακόμα μακριά, όμως ήδη η Microsoft έχει μιλήσει για το μεγαλύτερο άλμα γενεών όσον αφορά το δικό της hardware. Σύμφωνα με το Digital Foundry, αυτό ίσως επιτευχθεί με τη βοήθεια της μηχανικής μάθησης. Έχουμε ήδη αρχίσει να το βλέπουμε τέτοια βήματα, τόσο στον χώρο των υπολογιστών όσο και στις κονσόλες, με την ευρεία υιοθέτηση του NVIDIA DLSS, το οποίο τροφοδοτείται από μηχανική εκμάθηση, αλλά και με το PlayStation Spectral Super Resolution, που λέγεται ότι θα προσφέρει έξτρα ισχύ στο PlayStation 5 Pro.
Σύμφωνα με το Digital Foundry, ως τώρα μόνο επιφανειακά έχουμε εκμεταλλευτεί τη μηχανική μάθηση, που αυτή τη στιγμή, χρησιμοποιείται στο ray tracing του NVIDIA DLSS Ray Reconstruction. Πολλές είναι οι εφαρμογές που ερευνώνται, όπως οι βελτιώσεις της ποιότητας των γραφικών σε όλα τα επίπεδα, οπότε ορισμένες από αυτές τις λειτουργίες που υποστηρίζονται από μηχανική μάθηση θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά μεταξύ του PlayStation 6 και του επόμενου Xbox σε σχέση με τους προκατόχους τους, καθιστώντας δυνητικά αυτά τα συστήματα πραγματικά ικανά για 4K και 60 FPS. Μιλώντας για τις τρέχουσες κονσόλες, το Digital Foundry δεν έχει καμία αμφιβολία ότι τόσο το PlayStation 5 όσο και το Xbox Series X ήταν διαφημισμένα πέρα από τα όρια των δυνατοτήτων τους.
Η ανάλυση 4K στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο ήταν αδύνατο να επιτευχθεί χωρίς το οπτικό επίπεδο του PS4 και Xbox One και ήταν γνωστό από την αρχή, κυρίως λόγω του ανεπαρκούς bandwidth της GPU. Άλλα χαρακτηριστικά για τα οποία συζητούνταν πριν από την κυκλοφορία κατέληξαν να μείνουν αχρησιμοποίητα, καθώς πολλά από αυτά είναι ακριβά στην εφαρμογή τους.
Πηγή: http://www.enternity.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 4/9/2024)
Join the Conversation →