Το λανσάρισμα της audio-only πλατφόρμας του Clubhouse κατά τη διάρκεια της περιόδου που όλη η ανθρωπότητα ήταν αναγκασμένη να παραμείνει στο σπίτι της λόγω της πανδημίας του κορονοϊού εκτόξευσε την επιτυχία της και πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης φθόνησαν την εν λόγω επιτυχία.
To Clubhouse αρχικά ήταν διαθέσιμο μόνο για χρήστες iOS και εν συνεχεία, τον Μάιο, έγινε διαθέσιμη και για Android. Ωστόσο, το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της πλατφόρμας ήταν ότι οι χρήστες μπορούσαν να επωφεληθούν του μοναδικά ποικίλου ηχητικού περιεχομένου μόνο με προσκλήσεις από τους ήδη υπάρχοντες χρήστες.
Ωστόσο, από σήμερα το Clubhouse είναι διαθέσιμο προς όλους, καθώς καταργήθηκε η δυνατότητα συμμετοχής στην πλατφόρμα μόνο με προσκλήσεις. Ο αριθμός των δωματίων είναι τώρα μισό εκατομμύριο από 50.000 και η κοινότητα πλέον ξεπερνά τα δέκα εκατομμύρια μέλη.
Αδιαμφισβήτητα, το Clubhouse θα συνεχίσει να εξελίσσεται, ιδίως τώρα που είναι διαθέσιμο προς όλους και ο ανταγωνισμός θα είναι εντονότερος, καθώς σχεδόν όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν παρόμοιες ανταγωνιστικές λειτουργίες, όπως το Spaces του Twitter, το GreenRoom του Spotify και το Live Audio Rooms του Facebook.
Πηγή: techgear.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 23/7/2021)
Join the Conversation →