Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, η Microsoft έχει ξεκινήσει ήδη τις δοκιμές πάνω σε έναν “ΑΙ χαρακτήρα” ο οποίος κινεί το πρόσωπό του όταν απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με την υποστήριξη λειτουργιών του Xbox. Το chatbot αυτό εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια του τεχνολογικού κολοσσού να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στην πλατφόρμα του Xbox και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Το chatbot έχει τη δυνατότητα να επικοινωνεί με το υλικό υποστήριξης του δικτύου και του ευρύτερου οικοσυστήματος του Xbox και μπορεί, εκτός του να απαντά σε ερωτήσεις, να επεξεργάζεται αιτήματα επιστροφής χρημάτων, από την ιστοσελίδα τεχνικής υποστήριξης της Microsoft.
Το τελευταίο διάστημα η Microsoft φαίνεται πως έχει διευρύνει τον αριθμό των ανθρώπων που έχουν δοκιμαστική πρόσβαση στο chatbot, το οποίο κάποια στιγμή θα μπορούσε να αναλάβει τη διαχείριση ερωτημάτων από το σύνολο των χρηστών του Xbox. Μάλιστα, η Microsoft επιβεβαίωσε στο Verge την ύπαρξη του chatbot. Η Microsoft διαθέτει ήδη το Azure AI Bot Service, το οποίο χρησιμοποιούν εταιρίες όπως η Vodafone, η PwC και άλλες προκειμένου να δημιουργήσουν bots εξυπηρέτησης των πελατών τους.
Το Xbox chatbot ξεκινά ρωτώντας τους χρήστες “Πώς μπορώ να βοηθήσω σήμερα;” και έχει τη δυνατότητα να απαντήσει γρήγορα σε ερωτήματα τα οποία κινούνται σε ένα ευρύ φάσμα, από προβλήματα λειτουργίας στο Xbox μέχρι τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν τις συνδρομές. Σύμφωνα με τις ίδιες δημοσιογραφικές πηγές, το chatbot δοκιμάζεται εσωτερικά στη Microsoft για τη διαχείριση ερωτημάτων που αφορούν τη συνδρομητική υπηρεσία φιλοξενίας διακομιστών Minecraft Realms.
H Microsoft εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να δημιουργήσει chatbot βασισμένα στην τεχνητή νοημοσύνη τα οποία θα αναλάβουν την ασφάλεια και το συντονισμό της κοινότητας, μεταξύ των οποίων και της πλατφόρμας του Xbox, ώστε να βοηθήσουν με τη διαχείρηση των διαδικασιών έφεσης κάποιας απόφασης. Η Microsoft εξετάζει επίσης το πώς θα μπορούσε να προσθέσει βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης στα παιχνίδια, στους οποίους θα έχουν πρόσβαση οι χρήστες καθώς παίζουν.
Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, στελέχη της Microsoft περιέγραψαν το όραμα ενός “Χbox Παντού”, που περιλάμβανε καινοτομίες στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης ως βασικό στοιχείο αυτού του φιλόδοξου στόχου, παράλληλα με ένα οικοσύστημα και μια πλατφόρμα Xbox που επιτρέπει στους χρήστες να παίζουν όπου θέλουν.
Η Microsoft άφησε να εννοηθεί ότι ετοιμάζει ένα εξαιρετικά ισχυρό Xbox νέας γενιάς, λίγες μέρες μετά από εκείνη τη συνάντηση, με τη Σάρα Μποντ, πρόεδρο του Xbox, να υπόσχεται “το μεγαλύτερο τεχνολογικό άλμα που είδατε ποτέ από μία γενιά εξοπλισμού στην επόμενη”. Εικάζεται πως το άλμα αυτό περιλαμβάνει και την τεχνητή νοημοσύνη.
Την ίδια ώρα, η Sony φημολογείται ότι ετοιμάζει να παρουσιάσει το PS5 Pro, μέσα στο χρόνο, που θα διαθέτει τεχνολογία upscaling παρόμοια με το DLSS της Nvidia ή το FSR της AMD. Το upscaling με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης δεν έχει υιοθετηθεί ακόμη ευρέως, με το Immortals of Aveum να αναμένεται να αποτελέσει το πρώτο παιχνίδι για κονσόλα που θα ενσωματώνει το FSR 3 της AMD. Προφανώς, η Microsoft δεν θέλει να μείνει πίσω, σε σχέση με τις κινήσεις στις οποίες προχωρά η Sony στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης.
Πηγή: https://www.insomnia.gr/articles/microsoft/microsoft/%CE%B1%CE%B9-chatbot-gia-to-xbox-etoimazi-i-microsoft/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 8/4/2024)
Join the Conversation →