nowmag.gr

Σε αναβάθμιση της πλατφόρμας του προχωρά το Vimodji, το καινοτόμο ελληνικό startup, το οποίο δίνει τη δυνατότητα αποστολής video μηνυμάτων που εκφράζουν τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών. Παράλληλα, το Vimodji ενισχύει τις συνεργασίες του, έχοντας πλέον επεκταθεί και στον χώρο της προώθησης κινηματογραφικών ταινιών με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Ειδικότερα, το Vimodji επεκτείνει τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην πλατφόρμα του και ενσωματώνει νέους αλγόριθμους, οι οποίοι βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν πιο εύκολα και γρήγορα τα video που αναζητούν. Η μηχανή αναζήτησης του Vimodji αναβαθμίζεται, σε μία διαρκή προσπάθεια για την παροχή της βέλτιστης εμπειρίας στους πελάτες.

«Από την αρχή της ανάπτυξης του Vimodji ο στόχος μας ήταν να προσφέρουμε στους χρήστες μία καινοτόμα εμπειρία. Με την αναβάθμιση που υλοποιούμε, η αναζήτηση γίνεται εξαιρετικά εύκολη και οι χρήστες μπορούν να βρίσκουν γρήγορα τα videos που ταιριάζουν με τα συναισθήματα που θέλουν να εκφράσουν», σημείωσε ο Βασίλης Καλλίτσης, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής του Vimodji.

Παράλληλα, το Vimodji διευρύνει τις συνεργασίες του με brands που θέλουν να αξιοποιήσουν την πλατφόρμα του, προκειμένου να συνδεθούν με τους καταναλωτές. Η πιο πρόσφατη συνεργασία έγινε για την προώθηση της ταινίας FastX της Universal Pictures και του Meg2 της Warner Brothers.

«Η συνεργασία μας με κορυφαία κινηματογραφικά στούντιο ανοίγει τον δρόμο για την προβολή περιεχομένου με έναν επαναστατικό και καινοτόμο τρόπο», επεσήμανε η Ελευθερία Μαμιδάκη, COO και συν ιδρύτρια του Vimodji. «Τα αποτελέσματα αυτών των δύο συνεργασιών ήταν εντυπωσιακά, όσον αφορά το επίπεδο του engagement που υπήρξε από την πλευρά των θεατών, οι οποίοι βρήκαν έναν νέο τρόπο προκειμένου να απολαύσουν τις ταινίες».

Η καινοτόμα ελληνική νεοφυής επιχείρηση θα έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει την πορεία και τις προοπτικές της στη Silicon Valley, καθώς έχει επιλεγεί να συμμετέχει στη 2η φάση του προγράμματος «Εξωστρεφής Επιχειρηματική Επιτάχυνση» (Thriving Global), που υλοποιεί η ENTERPRISE GREECE σε συνεργασία με την USMAC.

Στο πλαίσιο της 2ης φάσης του Thriving Global, η ομάδα του Vimodji θα βρεθεί εντός του Οκτωβρίου 2023 στο Σαν Φρανσίσκο, όπου θα πραγματοποιήσει δέκα συναντήσεις με ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις, αλλά και θα παρουσιάσει την ιδέα της πλατφόρμας σε ειδική εκδήλωση με τη συμμετοχή επενδυτών.

Το Vimodji είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη startup εταιρεία, με γραφεία στη Βρετανία και την Ελλάδα. Πρόκειται για μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων με video, που επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν ελεύθερα τα συναισθήματά/μηνύματά τους και να τα μοιράζονται με φίλους, συγγενείς και συνεργάτες. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη και μέσα από τις επιλογές του Viber.

Ο χρήστης, αφού εισέλθει σε μια επαφή του, πατάει το κουμπί Gif+ και επιλέγει τη φράουλα -το σήμα του Vimodji. Στη συνέχεια, μπορεί να αναζητήσει τα πιο δημοφιλή βίντεο της ημέρας ή εκείνο το Vimodji που εκφράζει τη διάθεσή του και να το στείλει στους φίλους του. Το Vimodji είναι επίσης διαθέσιμο σε λογισμικό iOS (iMessage) και Android, όπως και στο web (www.vimodji.com).

You May Like This