nowmag.gr

Κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων τριμήνου, το Spotify ανέφερε σταθερά κέρδη από τις αυξανόμενες συνδρομές επί πληρωμή και τις πωλήσεις διαφημίσεων. Ένα μεγάλο μερίδιο από τις διαφημίσεις αυτές προωθήθηκε στα podcast, τα οποία πλέον παρακολουθούν περισσότεροι χρήστες από οποιαδήποτε άλλη περίοδο.

Η εταιρεία επικαλέστηκε την έρευνα Podcast Consumer Tracker της Edison Research για το δεύτερο τρίμηνο και άλλα εσωτερικά αποτελέσματα, ανακοινώνοντας ότι ξεπέρασε την Apple Music και έγινε η κορυφαία πλατφόρμα podcast των ΗΠΑ. Συγκεκριμένα, όταν ρωτήθηκαν ποια πλατφόρμα χρησιμοποιούν πιο συχνά για να ακούσουν podcast, το 24% των 8.000 υποψηφίων της Edison Research δήλωσαν πως το Spotify είναι η επιλογή τους, με το 21% να προτιμάει το Apple Podcasts και το 18% το YouTube.

Το TechCrunch αναφέρει πως αναλυτής του eMarketer προέβλεψε ότι το Spotify θα ξεπερνούσε το Apple Music, όσον αφορά το κοινό που ακούει podcast, μέχρι το τέλος του τρέχον έτους κατά 200.000 χρήστες, φτάνοντας συνολικά τους 28,2 εκατομμύρια χρήστες. Μέχρι το 2025, ο αριθμός αυτός προβλέπεται να φτάσει τα 43,6 εκατομμύρια. Το TechCrunch αναφέρει επίσης την κακή υποδοχή στον πρόσφατο επανασχεδιασμό του Apple Podcasts ως πιθανή αιτία προτίμησης του Spotify.

Δεδομένου ότι οι ΗΠΑ είναι η κορυφαία αγορά διαφημίσεων για podcast, σίγουρα βοηθάει στο να έχει το μεγαλύτερο μερίδιο της συγκεκριμένης αγοράς. Η επιθετική στρατηγική του Spotify συνεχίζει να προσελκύει δημιουργούς και να προσθέτει νέες εκπομπές στον κατάλογό του με συνολικά 3,2 εκατομμύρια podcast, όπως και μοναδικό περιεχόμενο μέσω ενός πολυετές συμβολαίου με τη WWE. Συνεπώς, αν χρησιμοποιείτε το Spotify για μουσική, μην περιμένετε τη καμπάνια των podcast να σταματήσει.

Τους τελευταίους 3 μήνες, το Spotify κατέγραψε κέρδη 75 εκατομμυρίων ευρώ, τζίρο 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ με αύξηση περίπου 20% στον αριθμό μηνιαίων ενεργών χρηστών, premium συνδρομητών και εσόδων συνδρομητών.

Πηγή: insomnia.gr

(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 2/11/2021)

You May Like This