nowmag.gr

Το Spotify δημοσίευσε την οικονομική του έκθεση για το τελευταίο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με την οποία είχε 205 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή στο τέλος του έτους, με αποτέλεσμα να γίνει η πρώτη υπηρεσία streaming που ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια.

Οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες του έφτασαν τα 489 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένου εκείνων που χρησιμοποιούν τη συνδρομή με τις διαφημίσεις. Συγκριτικά, το Spotify μετρούσε 195 εκατομμύρια premium συνδρομητές στο τέλος του τρίτου τριμήνου του περασμένου έτους και 456 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

«Πάντα ξέραμε ότι το 2022 θα είναι μια επενδυτική χρονιά και το 2023 θα είναι μια χρονιά όπου θα επιβραδύνουμε τις επενδύσεις και ως εκ τούτου τις λειτουργικές δαπάνες, ενώ τα έσοδα συνεχίζουν να ανεβαίνουν», δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής Paul Vogel σε συνέντευξή του.

Η εταιρεία επεκτάθηκε σε podcast και ηχητικά βιβλία, τα οποία επέφεραν νέο κόστος. Αυτό οδήγησε σε απώλειες στο τέταρτο τρίμηνο από 39 εκατομμύρια ευρώ το 2021 σε 270 εκατομμύρια ευρώ πέρυσι. Αυτό οφείλεται στο υψηλότερο κόστος διαφήμισης και στην πρόσληψη νέων υπαλλήλων. Την περασμένη εβδομάδα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα μειώσει το εργατικό δυναμικό της κατά 6%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε περίπου 600 άτομα.

Τα συνολικά έσοδα για το 2022 ήταν 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ, αυξημένα κατά 18% σε ετήσια βάση. Από αυτά, τα 2,7 δισ. προήλθαν από συνδρομές premium.

Η εταιρεία προβλέπει ότι θα ξεπεράσει το μισό δισεκατομμύριο χρήστες μέχρι τον Μάρτιο και ότι θα αυξήσει τους premium συνδρομητές της στα 207 εκατομμύρια.

Άμεσος μελλοντικός στόχος είναι η μείωση των λειτουργικών ζημιών και να φτάσει το 1 δισεκατομμύριο χρήστες έως το 2030.

Πηγή: https://techblog.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 2/2/2023)

You May Like This