nowmag.gr

Η Citroen αποκάλυψε την τέταρτη και πιο εντυπωσιακή γενιά του C3. Το αμιγώς ηλεκτρικό e-C3 ηγείται της γκάμας του μοντέλου που μετρά πάνω από 5,6 εκατομμύρια πωλήσεις από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς το 2002.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του C3 hatchback, η Citroen τοποθετεί στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού e-C3, το αποκλειστικό και καινοτόμο σύστημα ανάρτησης Citroen Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions, μια αποκλειστική τεχνολογία της Citroen με 20 πατέντες ευρεσιτεχνίας.

Στο ευρύχωρο εσωτερικό κυριαρχούν οι απλές αλλά και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένες επιφάνειες που προσφέρουν στους επιβάτες μια ατμόσφαιρα παρόμοια με το σαλόνι του σπιτιού τους.

Χάρη στο εξωτερικό ύψος των 1,57μ. το νέο e-C3που προσφέρει 30 χιλιοστά περισσότερο χώρο στους εμπρός επιβάτες 30 εξασφαλίζοντας υψηλή θέση οδήγησης και κατά συνέπεια καλύτερο έλεγχο και περισσότερη ασφάλεια κατά την οδήγηση. Πρακτικά, το νέο e-C3 είναι περισσότερο ευρύχωρο σε κάθε του εσωτερική διάσταση σε σχέση με τον προκάτοχό του, παρά το γεγονός ότι είναι μόλις 19χλστ. μακρύτερο, και μόλις 6χλστ. φαρδύτερο. Το εσωτερικό πλάτος στο ύψος των αγκώνων των επιβατών είναι μεγαλύτερα κατά 19χλστ. (πίσω επιβάτες) και κατά 21χλστ. (εμπρός επιβάτες) από το μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ η απόσταση για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι η κορυφαία τιμή της κατηγορίας, κατά 20 τουλάχιστον χιλιοστά μεγαλύτερη από το Μ.Ο.

Άνετο και με δυνατότητα ασύμμετρης αναδίπλωσης 60-40 είναι και το πίσω κάθισμα ενώ το πορτμπαγκάζ των 310 λίτρων εξασφαλίζει την εύκολη μεταφορά, για τα ψώνια ή τις βαλίτσες των επιβατών.

Με ύψος που φτάνει το 1,57μ., το νέο e-C3 είναι ψηλότερο από τον προκάτοχό του, και διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος (σε στυλ SUV) προσφέροντας μεγαλύτερη σιγουριά στα περάσματα από τα σαμαράκια, τις λακκούβες και τις ανωμαλίες που συναντά κανείς συχνά, κινούμενος σε ένα αστικό/περιαστικό περιβάλλον. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 16,3 εκ. για το αμιγώς ηλεκτρικό e-C3, και είναι μεγαλύτερη από τα 13,5 εκ. του προηγούμενου μοντέλου.

Το μοντέλο χρησιμοποιεί μία μπαταρία ισχύος 44kWh LFP (Lithium Ferro Phosphate) η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 320 χλμ., και δυνατότητα ταχείας φόρτισης από σταθμούς παροχής συνεχούς ρεύματος ισχύος 100kW, που επιτρέπει τη φόρτιση από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας, σε μόλις 26 λεπτά.

Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα των 83kW (113hp) και το πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το μοντέλο χρειάζεται για τα 0-100 χλμ./ώρα περίπου 11 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 135 χλμ./ώρα.

Ο χρήστης έχει επίσης τη δυνατότητα να προγραμματίζει τις διαδρομές του, και να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο, την κατάσταση φόρτισης και το επίπεδο της μπαταρίας του αυτοκινήτου του, αλλά και να απολαμβάνει μια ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης χάρη στη νέα εφαρμογή e-ROUTES.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό e-C3 χρησιμοποιεί για πρώτη φορά ένα νέο Citroen Head-Up Display που αντανακλά τις πληροφορίες του οχήματος σε μία γυαλιστερή μαύρη λωρίδα ανάμεσα στο επάνω μέρος του ταμπλό και τη βάση του παρμπρίζ. Αυτή η έξυπνη λύση διασφαλίζει ότι δεν υπάρχει διπλή πληροφόρηση, όπως θα υπήρχε παραδοσιακά μεταξύ ενός συστήματος Head-Up Display και των κλασικών οργάνων του πίνακα, και διασφαλίζει την άμεση πρόσβαση του οδηγού, σε όλες τις βασικές πληροφορίες, χωρίς να τραβήξει ούτε στιγμή τα μάτια του από το δρόμο.

Το νέο πολυ-λειτουργικό τιμόνι μικρής διαμέτρου, είναι πιο εύκολο στο χειρισμό του, στο κέντρο του ταμπλό, δεσπόζει η έγχρωμη οθόνη των 10,25 ιντσών του συστήματος infotainment, η οποία είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, ενώ το

ελαφρώς καμπυλωτό κάτω οριζόντιο τμήμα του ταμπλό σε στυλ “Sofa Design”, καλύπτεται από ύφασμα και έχει σχεδιαστεί για να προσδίδει μία αίσθηση ζεστασιάς και αισθητικής στο εσωτερικό.

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα σχετικά compact αυτοκίνητο, το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 δίνει τεράστια σημασία στις επιλογές δικτύωσης του infotainment, οι οποίες εστιάζονται στην ευκολία χρήσης από τους επιβάτες και στη γρήγορη πρόσβαση σε έξυπνες, χρήσιμες λειτουργίες που χρειάζονται οι πελάτες για να ταξιδεύουν εύκολα, αλλά και να παραμένουν απρόσκοπτα δικτυωμένοι.

Εξάλλου, το μοντέλο εφοδιάζεται με την πλήρη γκάμα των πιο πρόσφατων τεχνολογιών υποβοήθησης οδήγησης.

Πηγή: https://www.huffingtonpost.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 7/11/2023)

You May Like This