nowmag.gr

Πέρα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η Google έχει ένα ακόμα ανοιχτό δικαστικό μέτωπο, αυτή τη φορά στην Τουρκία. Σύμφωνα με το Arab News, η Αρχή Ανταγωνισμού της γείτονος έδωσε στην Google έξι μήνες προθεσμία να αλλάξει τη διαφημιστική στρατηγική της, αφού διαπίστωσε πως ο τεχνολογικός κολοσσός καταχράζεται την κυριαρχία του στο internet. Σύμφωνα με τις κατηγορίες, η Google δε συμπεριλαμβάνει στα αποτελέσματα των διαφημίσεων εταιρίες οι οποίες δεν παράγουν διαφημιστικό κέρδος για την ίδια την Google.

Η Google έχει 60 ημέρες να ασκήσει έφεση, ενώ είναι αντιμέτωπη με πρόστιμο $25 εκατομμυρίων. Η απόφαση αυτή έρχεται δύο χρόνια μετά το πρόστιμο των $12.7 εκατομμυρίων που χρεώθηκε η Google στην Τουρκία για ευνοϊκή μεταχείριση κάποιων διαφημιζόμενων έναντι άλλων.

Οι αλγόριθμοι της Google είναι ταυτόχρονα μία ένδειξη και ο πιο κρίσιμος παράγοντας στη διαμόρφωση των αλλαγών των καταναλωτικών συμπεριφορών. Η Google είναι μία εταιρία που έχει την ικανότητα να ορίσει ποια προϊόντα και αγαθά θα είναι διαθέσιμα παγκοσμίως και πώς. Με το Google Adsense και το Google Adwords να χρησιμοποιούνται σε παγκόσμια κλίμακα, επικρατούν στην ψηφιακή αγορά διαφήμισης. Συχνά υποτιμούμε ένα πράγμα: Η Google έχει τέτοια επίδραση που το internet σχεδόν ισούται με την Google. – Sarphan Uzunoglu, ακαδημαϊκός

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 17/11

Η Google τόνισε πως πουλά διαφημίσεις, όχι αποτελέσματα και πως θα συνεργαστεί με τις τουρκικές αρχές για την επίλυση του προβλήματος.

Οι άνθρωποι περιμένουν από την Google να τους δώσει σχετικά αποτελέσματα υψηλής ποιότητας που μπορούν να εμπιστευτούν. Γι’ αυτό πουλάμε διαφημίσεις όχι αποτελέσματα αναζητήσεων και κάθε διαφήμιση στην Google είναι ξεκάθαρα σημειωμένη και ξεχωρισμένη από τα υπόλοιπα αποτελέσματα. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε επικοδομητικά με την TCA και θα ξεκαθαρίσουμε οποιεσδήποτε λανθασμένες αντιλήψεις για το πως λειτουργεί η αναζήτηση της Google.

 

Πηγή: unboxholics.com

(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 17/11/2020)

You May Like This