Οι χρήστες του Instagram και του Facebook στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία θα έχουν σύντομα διάφορες επιλογές σχετικά με το πώς θα ήθελαν να διαχειρίζονται τις εμπειρίες τους σε όλα τα προϊόντα της Meta. Η τελευταία προσφέρει αυτές τις επιλογές για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του DMA, οι οποίες τίθενται σε ισχύ τον Μάρτιο του 2024.
Τις επόμενες εβδομάδες, οι χρήστες θα λάβουν ειδοποιήσεις που θα τους ενημερώνουν σχετικά με τη δυνατότητά τους να επιλέξουν εάν επιθυμούν να μοιράζονται πληροφορίες μεταξύ των υπηρεσιών της Meta.
Χρήση πληροφοριών μεταξύ Facebook και Instagram
Οι άνθρωποι που έχουν ήδη επιλέξει να συνδέσουν τους λογαριασμούς τους στο Instagram και στο Facebook θα μπορούν να επιλέξουν είτε:
- να συνεχίσουν να συνδέουν τους λογαριασμούς τους μέσω του Accounts Center, ώστε οι πληροφορίες τους να χρησιμοποιούνται σε όλους τους λογαριασμούς τους στο Instagram και στο Facebook, ή
- να διαχειρίζονται ξεχωριστά τους λογαριασμούς τους στο Instagram και στο Facebook, ώστε οι πληροφορίες τους να μην χρησιμοποιούνται πλέον σε όλους τους λογαριασμούς.
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα χρησιμοποιούνται οι πληροφορίες με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με τις επιλογές που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι μπορείτε να βρείτε εδώ.
Facebook Messenger
Τα άτομα που χρησιμοποιούν το Facebook Messenger μπορούν να επιλέξουν αν επιθυμούν να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το Facebook Messenger με τον λογαριασμό τους στο Facebook ή αν προτιμούν να δημιουργήσουν έναν αυτόνομο νέο λογαριασμό Messenger. Τα άτομα που επιλέγουν να δημιουργήσουν ένα νέο λογαριασμό Messenger χωρίς τα στοιχεία τους στο Facebook θα μπορούν να χρησιμοποιούν τις βασικές υπηρεσίες που προσφέρει το Messenger, όπως ιδιωτικά μηνύματα και συνομιλίες, φωνητικές και βιντεοκλήσεις.
Facebook Marketplace
Τα άτομα που χρησιμοποιούν το Facebook Marketplace μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας εμπειρίας Marketplace που χρησιμοποιεί τις πληροφορίες τους στο Facebook ή όχι. Για τα άτομα που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες τους στο Facebook για το Marketplace, θα παραμείνει η τρέχουσα εμπειρία. Τα άτομα που επιλέγουν να μην χρησιμοποιούν τις πληροφορίες τους στο Facebook για την εμπειρία τους στο Marketplace θα εξακολουθούν να μπορούν να περιηγούνται στις καταχωρήσεις και να αγοράζουν και να πωλούν αντικείμενα, με βασικές διαφορές ότι η επικοινωνία μεταξύ αγοραστών και πωλητών θα γίνεται μέσω email αντί του Facebook Messenger.
Facebook Gaming
Τα άτομα που παίζουν παιχνίδια στο Facebook μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας εμπειρίας παιχνιδιού που χρησιμοποιεί τις πληροφορίες τους στο Facebook ή μιας εμπειρίας χωρίς τις πληροφορίες τους στο Facebook. Τα άτομα που επιλέγουν να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες τους στο Facebook για τα παιχνίδια που παίζουν στο Facebook θα έχουν δυνατότητες όπως multiplayer, in-game αγορές και εξατομικευμένες προτάσεις παιχνιδιών. Τα άτομα που επιλέγουν να μην χρησιμοποιούν τις πληροφορίες τους στο Facebook για τα παιχνίδια που παίζουν στο Facebook μπορούν να παίξουν κάποια single-player παιχνίδια.
Διαφημίσεις
Τα άτομα στην ΕΕ, τον ΕΟΧ και την Ελβετία έχουν επίσης τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το Instagram και το Facebook δωρεάν με διαφημίσεις ή να γίνουν συνδρομητές για να σταματήσουν να βλέπουν διαφημίσεις. Εάν οι χρήστες γίνουν συνδρομητές για να σταματήσουν να βλέπουν διαφημίσεις, οι πληροφορίες τους δεν θα χρησιμοποιούνται για την προβολή διαφημίσεων. Αυτή η επιλογή τέθηκε σε εφαρμογή από τον Νοέμβριο του 2023.
Πηγή: https://www.techgear.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 24/1/2024)
Join the Conversation →