Νέο «πρόγραμμα συνεργατών» που επιτρέπει στους δημιουργούς βίντεο να αξιοποιούν το περιεχόμενό τους πέρα από τα έσοδα από διαφημίσεις ανακοίνωσε το Spotify, με τη σημείωση ότι βάσει αυτού του προγράμματος θα ξεκινήσει να αμείβει τους χρήστες της εφαρμογής που θα κάνουν δημοφιλή τα βίντεο στην πλατφόρμα ροής του.
Το νέο πρόγραμμα θα τεθεί σε ισχύ στις 2 Ιανουαρίου 2025 στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία και τον Καναδά. To Spotify καταφεύγει σε αυτή την ενέργεια, στην προσπάθειά του να αντιμετωπίσει την κυριαρχία του YouTube στον χώρο των podcast βίντεο.
Επομένως, παρόλο που οι δημιουργοί μπορούν ήδη να εκμεταλλευτούν τα podcasts τους στην πλατφόρμα, με το νέο πρόγραμμα τους δίνεται κίνητρο να δημοσιεύουν ένα στοιχείο βίντεο παράλληλα με τα podcasts τους, όπως διευκρινίζει το TechCrunch.
Πληρώνοντας τους οικοδεσπότες των podcast με βάση το πόσο μεγάλη συμμετοχή λαμβάνουν οι εκπομπές τους, το Spotify δανείζεται μια σελίδα από το βιβλίο του YouTube. Η πλατφόρμα που ανήκει στην Google καταβάλλει στους δημιουργούς δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως σε κοινά έσοδα από διαφημίσεις.
Η εταιρεία θα αρχίσει επίσης να επιτρέπει στους premium συνδρομητές να παρακολουθούν video podcasts χωρίς διαφημίσεις. Το Spotify λέει ότι αυτή η αλλαγή θα επιτρέψει στους ακροατές να έχουν πρόσβαση σε βίντεο χωρίς διακοπή, πράγμα που σημαίνει ότι οι άνθρωποι μπορεί να είναι πιο πρόθυμοι να παρακολουθήσουν περισσότερο περιεχόμενο στην πλατφόρμα.
Spotify και YouTube
Παρόλο που το Spotify είναι μία από τις κύριες υπηρεσίες για την ακρόαση podcasts, το YouTube εξακολουθεί να έχει μεγάλο προβάδισμα στο βίντεο συνολικά. Δίνοντας στους ακροατές μια αδιάλειπτη εμπειρία προβολής, το Spotify πιθανότατα ελπίζει ότι οι άνθρωποι θα επιλέξουν να παρακολουθούν βίντεο podcasts στη δική του πλατφόρμα και όχι στο YouTube.
Από την πλευρά του, το Spotify αναφέρει ότι περισσότεροι από 250 εκατομμύρια χρήστες έχουν παρακολουθήσει ένα βίντεο podcast στην πλατφόρμα του από τότε που ξεκίνησε τη μορφή αυτή το 2022.
Επιπλέον, ο αριθμός των δημιουργών που δημοσιεύουν βίντεο μηνιαίως στο Spotify έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από 50% σε ετήσια βάση. Το Spotify αποκάλυψε επίσης ότι υπάρχουν πλέον περισσότερες από 300.000 εκπομπές podcast με βίντεο στην πλατφόρμα του.
«Παρέχοντας μια καλύτερη στην κατηγορία της προσφορά βίντεο που δεν διακόπτεται από διαφημιστικά διαλείμματα, σε συνδυασμό με την ευελιξία και την πανταχού παρουσία του Spotify, μπορούμε να προσφέρουμε μια εμπειρία για το κοινό σας που είναι ανώτερη από οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Spotify, Daniel Ek.
«Και δίνοντας σε εσάς, τους δημιουργούς, μια άλλη οδό για την κερδοφορία πέραν των διαφημίσεων, σας απελευθερώνουμε για να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο σε αυτό που αγαπάτε: τη δημιουργία».
Αλλαγές
Οι αλλαγές που ανακοινώθηκαν την Τετάρτη (13/11) από το Spotify, θα τεθούν σε ισχύ στις 2 Ιανουαρίου 2025 στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία και τον Καναδά. Οι επιλέξιμοι δημιουργοί μπορούν να υποβάλουν αίτηση για να ενταχθούν στο πρόγραμμα Spotify Partner Program για να αρχίσουν να βγάζουν χρήματα από τα podcasts τους με βίντεο.
Καθώς το Spotify «αγκαλιάζει» το περιεχόμενο βίντεο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να προσθέσει περισσότερες λειτουργίες βίντεο, όπως κεφάλαια, σχόλια, pinch-to-zoom, scrubbing μικρογραφιών και άλλα. Η υπηρεσία streaming διευκολύνει επίσης την εύρεση περιεχομένου βίντεο ενισχύοντας τις εξατομικευμένες συστάσεις βίντεο σε όλη την εφαρμογή.
Το Spotify ανακοίνωσε επίσης ότι οι δημιουργοί μπορούν πλέον να ανεβάζουν κλιπ απευθείας στο Spotify για να προωθήσουν τα podcast τους. Αυτά τα κλιπ θα εμφανίζονται στις τροφοδοσίες Home, Podcasts, στη σελίδα Browse και στην προβολή Now Playing. Η εταιρεία λέει ότι η προσθήκη αυτή δεν έχει σκοπό να κάνει το Spotify «ένα ακόμη μέρος για να παρακολουθήσετε περιεχόμενο μικρής διάρκειας» και ότι αντίθετα, ελπίζει, ότι αυτά τα κλιπ θα βοηθήσουν τους χρήστες να οδηγηθούν σε επεισόδια πλήρους μήκους.
Συν τοις άλλοις, οι δημιουργοί του Spotify θα μπορούν πλέον να επιλέγουν μικρογραφίες για τα βίντεο podcasts τους, όπως ακριβώς και στο YouTube. Το Spotify επανασχεδιάζει το ταμπλό των δημιουργών για να διευκολύνει τους δημιουργούς να βλέπουν τις επιδόσεις τους και τα αναλυτικά στοιχεία ανάπτυξής τους.
Πηγή: https://www.liberal.gr/
Join the Conversation →