Παραμένει αδιευκρίνιστος ο αριθμός των υπαλλήλων που έχασαν τη δουλειά τους όμως το δημοσίευμα κάνει λόγο και για εργαζομένους οι οποίοι αποχώρησαν οικειοθελώς, προκειμένου να αναζητήσουν ευκαιρίες εκτός του Clubhouse. Μεταξύ των πιο προβεβλημένων αποχωρήσεων ήταν αυτή της Nina Gregory, πρώην συντάκτριας του National Public Radio, η οποία εντάχθηκε στην εταιρεία ώστε να ηγηθεί της πρωτοβουλίας του Clubhouse για συνεργασίες στον ειδησεογραφικό τομέα.
«Ένας αριθμός θέσεων καταργήθηκαν στο πλαίσιο του εξορθολογισμού της ομάδας μας και μερικά άτομα αποφάσισαν να ακολουθήσουν νέες ευκαιρίες», δήλωσε εκπρόσωπος του Clubhouse στο Bloomberg. «Συνεχίζουμε να προσλαμβάνουμε για πολλούς ρόλους σε όλους τους τομείς του development, του προϊόντος και του design”.
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι απολύσεις αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης αναδιάρθρωσης του Clubhouse, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να επανεξετάσει τη στρατηγική ανάπτυξής της. Το Clubhouse σημείωσε πρώιμη επιτυχία κατά το πρώτο έτος της πανδημίας, εν μέρει χάρη στο γεγονός ότι χρειαζόταν πρόσκληση για να ξεκινήσει κανείς να χρησιμοποιεί την εφαρμογή. Όμως, τράβηξε επίσης γρήγορα την προσοχή αρκετά σημαντικών τεχνολογικών εταιρειών με μεγάλες τσέπες, συμπεριλαμβανομένων των Meta, Twitter και Spotify, οι οποίες αναπαρήγαγαν τις βασικές λειτουργίες της εφαρμογής μέσα από τις δικές τους πλατφόρμες.
Το Clubhouse έχει δώσει έμφαση στο να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία live μεταδόσεων ήχου, προσθέτοντας χαρακτηριστικά όπως λεζάντες σε πραγματικό χρόνο και streaming ήχου υψηλής ποιότητας για να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές του, αλλά το σίγουρο είναι ότι αντιμετωπίζει μια δύσκολη μάχη απέναντι σε τεχνολογικούς γίγαντες.
Πηγή: insomnia.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 7/6/2022)
Join the Conversation →