nowmag.gr

Η D-Link προσφέρει τώρα δωρεάν τη νέα, επόμενης εργάσιμης ημέρας (next business day) προχωρημένη υπηρεσία αντικατάστασης RMA, ως standard παροχή  για τα προϊόντα των επιχειρήσεων. Η υπηρεσία αντικατάστασης RMA παρέχεται ώστε να εξασφαλίζει την ελαχιστοποίηση της πιθανότητας διακοπής λειτουργίας και του χρόνου διακοπής λειτουργίας των επιχειρήσεων, για περιπτώσεις που οφείλονται σε αστοχία προϊόντος της D-Link. Είναι μια δωρεάν υπηρεσία επόμενης μέρας και περιλαμβάνει όλα τα δικτυακά switch, τα ασύρματα access points και τις κάμερες παρακολούθησης video.

Η υπηρεσία D-Link Assist είναι η υπηρεσία υποστήριξης ταχείας απόκρισης της D-Link, η οποία αντικαθιστά τον ελαττωματικό εξοπλισμό γρήγορα και αποτελεσματικά, έχοντας σχεδιαστεί για να παρέχει την καλύτερη υποστήριξη στην κατηγορία IT για τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Προορίζεται αποκλειστικά στην παροχή υπηρεσιών υποστήριξης για τους πελάτες της, εξασφαλίζοντας ταχεία και εξειδικευμένη επίλυση προβλημάτων που αφορούν το hardware. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή που τα δίκτυα των επιχειρήσεων αποτελούν τη ραχοκοκαλιά των λειτουργιών τους, η ικανότητα γρήγορης αποκατάστασης των συστημάτων σε περίπτωση διακοπής είναι κρίσιμη. Για να εκπληρώσει αυτή την ανάγκη και να προσφέρει εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες της, η D-Link εισάγει την δωρεάν αντικατάσταση RMA της επόμενης εργάσιμης ημέρας για όλα τα εμπορικά προϊόντα που πωλούνται με ελάχιστη εγγύηση 5 ετών.

Η αλλαγή αυτή θα αρχίσει να ισχύει από τις 7 Μαΐου του 2019 σε όλη την Ευρώπη και θα περιλαμβάνει υποστήριξη για επιχειρηματικά προϊόντα, όπως δικτυακά switch και ασύρματα access points. Η υπηρεσία αυτή είναι επίσης διαθέσιμη για οποιαδήποτε προϊόντα με εγγύηση 2 ετών και 3 ετών κατά την αγορά της προαιρετικής επέκτασης εγγύησης 3 ετών. Εκτός από την προηγμένη υπηρεσία αντικατάστασης RMA, η D-Link Assist προσφέρει επίσης υπηρεσίες εγκατάστασης και άμεσης διαμόρφωσης, καθώς και επιτόπιες έρευνες για ενσύρματα και ασύρματα δίκτυα και προγραμματισμό της ανάπτυξης της video επιτήρησης. Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της D-Link Europe κος Kevin Wen, “για τις περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για διακοπές. Η διακοπή ενός δικτύου όχι μόνο μπορεί να έχει σοβαρές οικονομικές συνέπειες, αλλά και να υποβαθμίσει τις σχέσεις ανάμεσα στην επιχείρηση και την εταιρία μας. Στη D-Link πιστεύουμε ότι οι συνεργάτες μας δεν αξίζουν τίποτα άλλο, παρά το καλύτερο.

Με τη νέα next business day υπηρεσία RMA και τις υπηρεσίες σχεδιασμού, εγκατάστασης και διαμόρφωσης, μπορούμε να συνεργαστούμε με τους πελάτες μας για να αντιμετωπίσουμε τυχόν διακοπές στη νέα τεχνολογική εποχή». Σε επιλεγμένες περιοχές (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία και Ουγγαρία), η πρώην υπηρεσία “Silver” θα μετονομαστεί σε υπηρεσία ίδιας εργάσιμης ημέρας (Same Business Day Service) και θα εξακολουθήσει να είναι διαθέσιμη για projects και πελάτες που απαιτούν υψηλότερη ταχύτητα απόκρισης SLA. Θα παρέχει μια υπηρεσία απόκρισης τεσσάρων ωρών από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8 π.μ. έως τις 5 μ.μ. (εκτός από τις αργίες), επιτρέποντας στους πελάτες να προσαρμόσουν την υποστήριξή τους σύμφωνα με τις ανάγκες των επιχειρήσεων τους.

του Χάρη Ματθαίου

You May Like This