Στα mobile games αναζήτησαν διέξοδο οι πολίτες, προκειμένου να ψυχαγωγηθούν, την περίοδο του lockdown για τον περιορισμό της μετάδοσης του νέου κορωνοϊού. Ως αποτέλεσμα, η παγκόσμια αγορά των παιχνιδιών για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές σημείωσε ιστορικά ρεκόρ στη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του 2020. Τόσο τα downloads όσο και οι δαπάνες για mobile games εκτοξεύθηκαν το εξεταζόμενο διάστημα, καθώς πολλοί πολίτες ανά τον κόσμο αναζήτησαν σε αυτά μια διέξοδο κατά την περίοδο του εγκλεισμού.
ΗΠΑ και Ιαπωνία ήταν οι αγορές, που πραγματοποίησαν τις μεγαλύτερες δαπάνες για mobile games-Ρεκόρ όλων των εποχών
Οι καταναλωτικές δαπάνες για παιχνίδια σε κινητά σημείωσαν επίσης ένα νέο τριμηνιαίο ρεκόρ, καθώς περισσότερα από 19 δισ. δολάρια δαπανήθηκαν για αγορές μέσω των καταστημάτων εφαρμογών το δεύτερο τρίμηνο. Με αυτά τα δεδομένα, οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι δαπάνες για mobile games αναμένεται να ξεπεράσουν αυτές για επιτραπέζια παιχνίδια και παιχνίδια σε κονσόλες κατά 2,8 φορές και 3,1 φορές αντίστοιχα.
Μάλιστα, τα παιχνίδια αντιπροσώπευαν το 45% όλων των λήψεων στο Google Play, σε σύγκριση με το 30% σε iOS. Οι λήψεις στο App Store της Apple αυξήθηκαν κατά 20% ετησίως σε σχεδόν 3 δισ. την ίδια περίοδο.
Και τα δύο καταστήματα εφαρμογών σημείωσαν έντονη αύξηση στις καταναλωτικές δαπάνες κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η οποία ήταν κατά μέσο όρο της τάξης του 15% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι δαπάνες για παιχνίδια στο Google Play αυξήθηκαν κατά 25%, πάνω από το διπλάσιο του ρυθμού ανάπτυξης στο iOS. Τα παιχνίδια αντιστοιχούσαν επίσης στην πλειονότητα των καταναλωτικών δαπανών και στα δύο κανάλια εφαρμογών και συγκεκριμένα στο 85% στο Google Play και στο 65% στο iOS.
Πηγή: sepe.gr
Join the Conversation →