nowmag.gr

Η Microsoft ανακοίνωσε την ανανεωμένη έκδοση του DirectX Raytracing (DXR) 1.2, που θα φέρει και υποστήριξη για next-gen Neural Rendering σε hardware των Nvidia, Intel και AMD. Τα αποκαλυπτήρια έγιναν στο πλαίσιο του Game Developers Conference και το συνολικό νέο αποτέλεσμα που θα προσφέρει είναι σαφώς ανώτερο από τα όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα.

Με το DXR 1.2, η Microsoft εισάγει και δύο νέες τεχνολογίες που περιλαμβάνουν Opacity Micromaps και Shader Execution Rendering. Η πρώτη βελτιώνει την γεωμετρία των αντικειμένων με επιδόσεις που φτάνουν στο 2,3x σε path-traced games. Η δεύτερη βελτιώνει κατά πολύ το κομμάτι των επιδόσεων στο rendering. Στο Alan Wake 2 που έγινε μια παρουσίαση, οι βελτιώσεις άγγιξαν το 40%. Δείτε παρακάτω δύο εντυπωσιακά δείγματα γραφής.

Πηγή: http://www.enternity.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 26/3/2025)

You May Like This