nowmag.gr

Η Google προχωρά σε σαρωτικές αλλαγές ως προς τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες παρακολουθούν τους χρήστες στο διαδίκτυο σε μια προσπάθεια να τους παρέχουν εξατομικευμένες διαφημίσεις. Οι αλλαγές της εταιρείας εστιάζουν στα cookies, μια τεχνολογία η οποία μεταξύ άλλων επιτρέπει την παρακολούθηση των χρηστών ώστε στη συνέχεια οι διαφημιστές να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα για προβολή σχετικών με τα ενδιαφέροντά τους διαφημίσεων.

Από την ερχόμενη Πέμπτη, θα ξεκινήσει μια περιορισμένη δοκιμή για το 1% των χρηστών που χρησιμοποιούν το δημοφιλέστερο πρόγραμμα περιήγησης τον Chrome. Μέχρι το τέλος του έτους η εταιρεία σχεδιάζει να τα καταργήσει για όλους τους χρήστες.

Πάντως πλήθος διαφημιστικών εταιρειών εμφανίζονται απογοητευμένες από τις αλλαγές, υποστηρίζοντας ότι η κατάργηση των cookies είναι μια τρομακτική κίνηση, ιδιαίτερα προς το τέταρτο τρίμηνο του έτους που παράγονται τα μεγαλύτερα έσοδα για τον κλάδο.

Αν και οι αλλαγές της Google θα επηρεάσουν αρχικά μόνο ένα μέρος των χρηστών, θα μπορούσαν τελικά να σημαίνουν ότι δισεκατομμύρια χρήστες θα βλέπουν λιγότερες διαφημίσεις που ταιριάζουν απόλυτα με τις συνήθειες περιήγησής τους στο διαδίκτυο.

Πηγή: https://techmaniacs.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 8/1/2024)

You May Like This