nowmag.gr

Η Audi παρουσίασε ένα νέο λογότυπο για την κινεζική αγορά, εγκαταλείποντας το εμβληματικό σήμα με τους τέσσερις κύκλους.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε σήμερα στη Σαγκάη ένα νέο λογότυπο για την κινεζική αγορά, που αποτελείται απλά από τη λέξη “AUDI” με κεφαλαία γράμματα, εγκαταλείποντας το ιστορικό έμβλημα με τους τέσσερις κύκλους.

Όπως αναφέρει το Reuters, η κίνηση αυτή έρχεται σε μια περίοδο όπου οι πωλήσεις της εταιρείας στην Κίνα έπεσαν κάτω από τις 10.000 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του 2024. Ο διευθύνων σύμβουλος της Audi, Gernot Döllner, δήλωσε ότι η εταιρεία στοχεύει στους “περισσότερο τεχνολογικά καταρτισμένους” πελάτες που “αναμένουν κορυφαία συνδεσιμότητα και αυτοματοποιημένη οδήγηση”.


Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το νέο AUDI E concept αποτελεί πρόγευση τριών επερχόμενων μεσαίων και μεγάλων μοντέλων που θα κυκλοφορήσουν από τα μέσα του 2025. Η συνεργασία με την κινεζική κρατική SAIC Motors οδήγησε στην ανάπτυξη μιας νέας Advanced Digitized Platform με αρχιτεκτονική 800 volt.

Ο Fermín Soneira, πρώην επικεφαλής ηλεκτρικών μοντέλων της Audi και νυν διευθύνων σύμβουλος της νέας ομάδας, τόνισε ότι η συνεργασία στοχεύει στην “από κοινού οργάνωση της ανάπτυξης, των προμηθειών, της παραγωγής και των πωλήσεων”.

Ο όμιλος Volkswagen αντιμετωπίζει δυσκολίες στην κινεζική αγορά, καθώς εγχώριοι κατασκευαστές όπως η BYD έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών με φθηνότερα και τεχνολογικά προηγμένα οχήματα. Παράλληλα, οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με πιθανή σύνδεση της εφοδιαστικής αλυσίδας της VW με καταναγκαστική εργασία του πληθυσμού των Ουιγούρων στην περιοχή Xinjiang.

Πηγή: https://www.insomnia.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 12/11/2024)

You May Like This