nowmag.gr

Πρόσφατη έρευνα από την Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) έχει ρίξει φως στο ανταγωνιστικό τοπίο υλικού ροής μουσικής.

Αποκαλύπτει ότι οι εσωτερικές μουσικές υπηρεσίες της Amazon, Prime Music και Amazon Music Unlimited, κερδίζουν σημαντική έλξη. Η δημοτικότητα του Amazon Music, ωστόσο, εγείρει ανησυχίες σχετικά με τον θεμιτό ανταγωνισμό, καθώς περίπου το ένα τρίτο των καταναλωτών χρησιμοποιούν το Amazon Prime Music.

Εν τω μεταξύ, το 14% επιλέγει το Amazon Music Unlimited, επηρεάζοντας δυνητικά το μερίδιο αγοράς αντιπάλων όπως το Apple Music, το Spotify και το YouTube Music της Google. Είναι ενδιαφέρον ότι αυτά τα στοιχεία είναι διπλάσια από αυτά που παρατηρούνται σε πλατφόρμες όπως το Google Home και το Apple HomePod.

Από την άλλη πλευρά, το Spotify, η κορυφαία υπηρεσία ροής μουσικής, βλέπει υψηλότερη χρήση στο Google Home στο 28% και στο Apple HomePod στο 33% σε σύγκριση με το Amazon Echo, όπου μόνο το 22% των κατόχων το χρησιμοποιεί.

Η δημοτικότητα των εσωτερικών υπηρεσιών δεν είναι αποκλειστική της Amazon. Για παράδειγμα, η Apple Music κυριαρχεί στην πλατφόρμα HomePod, με τα δύο τρίτα των κατόχων HomePod να χρησιμοποιούν την υπηρεσία ροής της Apple. Το YouTube Music της Google έχει επίσης σημαντική χρήση μεταξύ των χρηστών του Google Home, με το 25% να το υιοθετεί.

Ωστόσο, αυτή η χρήση εξακολουθεί να είναι χαμηλότερη από το 28% του Spotify στην ίδια πλατφόρμα. Αντίθετα, οι εσωτερικές υπηρεσίες της Amazon ξεπερνούν τους εξωτερικούς παρόχους όπως το Spotify όσον αφορά τις προτιμήσεις των χρηστών.

Πηγή: https://appleworldhellas.com/i-apple-music-igeitai-tis-rois-sto-homepod-alla-to-spotify-katechei-mia-apistefta-ischyri-thesi/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 12/4/2024)

You May Like This