Από σήμερα είναι διαθέσιμο το Spotify Wrapped για τη φετινή χρονιά, με το τεράστιο ενδιαφέρον να έχει ήδη δημιουργήσει προβλήματα στην πρόσβαση τις πρώτες ώρες διαθεσιμότητας.
Το Spotify Wrapped, αποτελεί μια δημοφιλή υπηρεσία για τους χρήστες της υπηρεσίας, προσφέροντας μια πληθώρα στατιστικών στοιχείων που μπορούν να μοιραστούν οι χρήστες, αναφέροντας λεπτομερώς τους καλλιτέχνες, τα τραγούδια και τα podcast που αναπαρήγαγαν πιο συχνά. Αποτελώντας τη δημοφιλέστερη streaming υπηρεσία μουσικής με 574 εκατομμύρια χρήστες, το φετινό Wrapped έρχεται έχει μερικά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά, όπως ένα νέο σύστημα που σας αντιστοιχεί με μια πόλη με βάση τις μουσικές σας προτιμήσεις.
Παρά το γεγονός ότι το Spotify Wrapped περιλαμβάνει γενικά τα ίδια βασικά στατιστικά στοιχεία ακρόασης κάθε χρόνο, βρίσκει σταθερά καινοτόμους τρόπους για να τα παρουσιάσει. Αυτή η “παιχνιδιάρικη” πτυχή εξακολουθεί να λείπει από ανταγωνιστές όπως το Apple Music Replay, το οποίο δεν έχει αλλάξει πολύ από πέρυσι, και τις εποχικές/ετήσιες περιλήψεις Recap του YouTube Music.
Φέτος, το Spotify Wrapped είναι προσβάσιμο μέσω της εφαρμογής αλλά και για πρώτη φορά στο web, στη διεύθυνση Spotify.com/Wrapped. Η σύνοψη θα σας αντιστοιχίσει με μια “ηχητική πόλη” που μοιράζεται τα μουσικά σας γούστα με βάση τις συνήθειες που είχατε το 2023. Παρόμοια με την περσινή λειτουργία “music personality”, το φετινό Wrapped περιλαμβάνει τη λειτουργία “εγώ το 2023” που συσχετίζει τις ακουστικές σας συνήθειες με έναν από τους 12 χαρακτήρες που δημιούργησε το Spotify. Για παράδειγμα, αν σας έχει ανατεθεί το Luminary, αυτό υποδεικνύει ότι προτιμάτε την ελαφριά, αισιόδοξη μουσική, ενώ ένας Alchemist μπορεί να κάνει περισσότερες λίστες αναπαραγωγής από άλλους.
Εκτός από αυτά τα χαρακτηριστικά, το Spotify έχει επεκτείνει τις μετρήσεις που περιλαμβάνονται στο Wrapped κάθε έτους. Όταν εξετάζετε τους πέντε κορυφαίους καλλιτέχνες σας, μπορείτε τώρα να δείτε σε ποιον μήνα κορυφώθηκε η ακρόαση κάθε καλλιτέχνη. Η ιστορία με τα πέντε κορυφαία είδη έχει νέο σχεδιασμό που απεικονίζει κάθε ένα από τα είδη που έχετε ακούσει πιο συχνά ως συστατικά σε ένα burger.
Οι καλλιτέχνες και οι podcasters έχουν επίσης μια εμπειρία Spotify Wrapped, η οποία συνοψίζει το πιο δημοφιλές περιεχόμενό τους για το έτος. Το Spotify εισάγει επίσης τα Wrapped listening parties, όπου επιλεγμένοι καλλιτέχνες, όπως οι Ava Max, Chelsea Cutler και JVKE, μπορούν να συνομιλήσουν με τους θαυμαστές τους, να μεταδώσουν τα κορυφαία κομμάτια της χρονιάς τους, να πουλήσουν εμπορεύματα και πολλά άλλα.
Φέτος, μπορεί επίσης να παρατηρήσετε τον AI DJ του Spotify, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για να σας καθοδηγεί μέσα από τα στατιστικά στοιχεία του Wrapped και να σας προσφέρει σχόλια σχετικά με μερικούς από τους αγαπημένους σας καλλιτέχνες, είδη, τραγούδια και πολλά άλλα. Η συγκεκριμένη λειτουργία αναμένεται να είναι διαθέσιμη για την πρώτη εβδομάδα που μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα του Wrapped 2023.
Πηγή: https://www.insomnia.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 1/12/2023)
Join the Conversation →