Η Apple παρουσίασε σήμερα την πρεμιέρα μιας διαφήμισης για το iPhone 15 με τίτλο “New Driver” στο κανάλι της στο YouTube, χρησιμοποιώντας το άγχος του να είσαι γονέας ενός νέου έφηβου οδηγού για να τονίσει τη δυνατότητα Check In της εφαρμογής Messages στο iOS 17.
Το Check In σάς επιτρέπει να ειδοποιείτε αυτόματα έναν φίλο ή μέλος της οικογένειας όταν φτάσετε στον προορισμό σας, καθησυχάζοντάς τους για την ασφάλειά σας.
Στη νέα διαφήμιση, ένας ανήσυχος πατέρας παρακολουθεί την κόρη του να κάνει όπισθεν ένα αυτοκίνητο έξω από το δρόμο της οικογένειας, χτυπώντας ένα skateboard και ένα καροτσάκι σκουπιδιών στο δρόμο της. Στη συνέχεια, η σκηνή μεταβαίνει στον πατέρα που κάθεται νευρικά στο τραπέζι της τραπεζαρίας της οικογένειας μέχρι να λάβει μια ειδοποίηση Check In που τον ενημερώνει ότι η κόρη του έφτασε στο σχολείο.
Ο πατέρας αναπνέει ανακουφισμένος καθώς το tagline “Relax, it’s iPhone” εμφανίζεται στην οθόνη.
Πηγή: https://appleworldhellas.com/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 23/1/2024)
Join the Conversation →