nowmag.gr

Η δημοφιλέστερη εφαρμογή κλήσης ταξί στην Ελλάδα, το Beat, προχωρά αύριο σε μια σημαντική αλλαγή στην 11χρονη λειτουργία του, αλλάζοντας την τιμολογιακή πολιτική του.

Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρείας, από τις 16 Ιουνίου 2022, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω της εφαρμογής του Beat, θα υπάρχει ένα επιπλέον κόστος προμίσθωσης το οποίο θα κυμαίνεται από €1,92 έως €2 και το οποίο θα το εισπράτει αποκλειστικά ο οδηγός. Ο λόγος για τον οποίο το Beat προχωρά σε μια τέτοια κίνηση -όπως ισχύει εδώ και αρκετά χρόνια στα ραδιοταξί- είναι η ενίσχυση του εισοδήματος των οδηγών, προκειμένου αυτοί να προτιμούν την εφαρμογή για την εξυπηρέτηση των πελατών της υπηρεσίας έναντι του παραδοσιακού τρόπου εύρεσης πελατών.

Με την αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής, το Beat ευελπιστεί ότι θα λύσει και το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ίδια η υπηρεσία αλλά και γενικότερα όλες οι εφαρμογές του είδους, αυτό της μη εύρεσης ταξί από κάθε ενδιαφερόμενο πελάτη τις περισσότερες ώρες της ημέρας και όχι μόνο τις ώρες αιχμής. Όπως ενδεικτικά αναφέρει η εταιρεία, αυτό οφείλεται στην αύξηση της ζήτησης ταξί στην Αθήνα και τη Θεσ/νίκη η οποία έχει ξεπεράσει το 61% σε σχέση με το 2019 και το 64% σε σχέση με το 2021, σε συνδυασμό με το διπλασιασμό του τουρισμού στην πρωτεύουσα.

Έχοντας 8.000 οδηγούς στο δίκτυο του, το Beat προχωρά τώρα όπως αναφέρει ενδεικτικά στη συγκεκριμένη κίνηση δίνοντας μεγαλύτερα προνόμια στους οδηγούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία, όταν αυτοί αντιμετωπίζουν υψηλό κόστος λειτουργίας του οχήματός τους, κάτι που οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην αύξηση του κόστους καυσίμων.

Στην ανακοίνωσή του το Beat κάνει αναφορά στις χρεώσεις των ταξί στην Ελλάδα οι οποίες είναι από τις χαμηλότερες στην Ευρώπη, τονίζοντας ότι ως εταιρεία επιλέγει να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και στηρίζοντας την οικονομία. Περισσότερα για την αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής του Beat μπορείτε να διαβάσετε στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας.

Πηγή:  insomnia.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 16/6/2022)