nowmag.gr

Είδη μόδας αλλά και τεχνολογίας βρίσκονται ψηλά στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών όσον αφορά στις online αγορές τους με τα προϊόντα που αφορούν το σπίτι, επίσης, να βρίσκονται ψηλά στη σχετική λίστα.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε το δημοφιλές marketplace Skroutz με τα στατιστικά στοιχεία να έχουν συλλεγεί στο τρίμηνο μεταξύ 28 Δεκεμβρίου 2021 και 28 Μαρτίου 2022 σε συνάρτηση με τον αριθμό επισκέψεων στην πλατφόρμα.

Η ανάλυση καταδεικνύει τις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων με βάση τις προτιμήσεις των επισκεπτών του Skroutz Marketplace καθώς και τη μέση τιμή που πλήρωσαν ανά κατηγορία ώστε να αποκτήσουν το αγαπημένο τους προϊόν.

Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν αναφορικά με τις προϊοντικές κατηγορίες που ξεχώρισαν είναι τα ακόλουθα:

  • Στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών βρίσκονται τα είδη της κατηγορίας «Μόδα & Αξεσουάρ» με τον καταναλωτή να αναζητεί και να αγοράζει κυρίως ανδρικά μπουφάν, γυναικείες τσάντες και ανδρικά φούτερ ανά σειρά προτεραιότητας.
  • Συγκεκριμένα, η μέση τιμή κατανάλωσης στα ανδρικά μπουφάν ήταν στα 68 ευρώ, στις γυναικείες τσάντες διαμορφώθηκε στα 65 ευρώ και στα ανδρικά φούτερ στα 43 ευρώ. Επίσης, δαπάνησαν αρκετά και για παπούτσια, καθώς η μέση τιμή για sneakers ήταν στα 64 ευρώ, για αθλητικά παπούτσια στα 60 ευρώ και για ορειβατικά παπούτσια στα 82 ευρώ.
  • Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η κατηγορία «Κινητά Τηλέφωνα & Αξεσουάρ» με τους καταναλωτές να ξοδεύουν ανά μέσο όρο 265 ευρώ για αγορά κινητών τηλεφώνων. Στα 126 ευρώ ήταν η μέση τιμή δαπάνης για smartwatches, ενώ στα 19 ευρώ για θήκες κινητών.
  • Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να επενδύουν και αυτό το διάστημα σε ηλεκτρονικά είδη με την αγορά laptop, καρτών γραφικών και οθονών υπολογιστών να σκαρφαλώνουν στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά μέσο όρο οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο 596 ευρώ για την αγορά laptop και σχεδόν 492 ευρώ για κάρτες γραφικών αντίστοιχα, ενώ στα 250 ευρώ ήταν η μέση τιμή για τις οθόνες υπολογιστών.
  • Πολύ ψηλά ήταν και τα προϊόντα υγείας με τις μάσκες προστασίας να φθάνουν, όσον αφορά στη μέση τιμή κατανάλωσης, τα 90 ευρώ και τα ειδικά συμπληρώματα διατροφής τα 38 ευρώ.
  • Ειδική μνεία αξίζει να γίνει για μια ακόμα από τις δημοφιλείς κατηγορίες «Είδη σπιτιού/ έπιπλα», με την αγορά καναπέδων να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία και τους καταναλωτές να ξοδεύουν ανά μέσο όρο περί τα 265 ευρώ.
  • Ακόμη, πολύ δημοφιλή αποδείχθηκαν και οι online αγορές ελαστικών αυτοκινήτου όπου η μέση δαπάνη έφθασε στα 152 ευρώ.

You May Like This