Μετά το λανσάρισμα του Facebook Shops τον περασμένο Μάιο, η Facebook επεκτείνει τις εμπορικές δραστηριότητές της και στο Instagram, μια πλατφόρμα που ενδείκνυται για χρήση ως marketplace από μεγάλα καταστήματα και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Πριν από λίγη ώρα η εταιρεία ανακοίνωσε το Instagram Shop, ουσιαστικά ένα μικρό κουμπί που θα εμφανιστεί στην καρτέλα Explore και θα περιλαμβάνει συγκεντρωμένα σε ένα μέρος συλλογές προϊόντων από διάφορα brands, αλλά και κατηγορία με προσωποποιημένες προτάσεις για τον κάθε χρήστη.
Μελλοντικά, η ομάδα ανάπτυξης σκοπεύει να δημιουργήσει ξεχωριστή καρτέλα στη μπάρα πλοήγησης όπου και θα στηθεί ένα κανονικό marketplace για να πραγματοποιείς αγορές χωρίς να φεύγεις από την εφαρμογή, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως υποστηρίζεται η πληρωμή μέσω του Facebook Pay με χρήση PIN ή δακτυλικού αποτυπώματος ή αναγνώρισης προσώπου για επιπλέον ασφάλεια.
Η αρχή του Instagram Shop γίνεται όπως πάντα από τις ΗΠΑ, αλλά μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες.
Πηγή: techgear.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 17/7/2020)
Join the Conversation →