nowmag.gr

Όταν ο Kevin Systrom και ο Mike Krieger δημιούργησαν το Instagram, οδήγησαν -χωρίς να το περιμένουν- το κύμα μιας μεγάλης τεχνολογικής αλλαγής, μέσω ενός απλού βοηθητικού προγράμματος.

Καθώς το iPhone είχε θέσει τα θεμέλια της ταχείας ανόδου της φωτογραφίας με τα smartphone, το δίδυμο έφτιαξε μια εφαρμογή που πρόσφερε δωρεάν φίλτρα για να βελτιώσει τον τρόπο εμφάνισης αυτών των στιγμιότυπων.

Τα χαρακτηριστικά κοινωνικής δικτύωσης που θα μετέτρεπαν το Instagram σε ένα από τα πιο επιτυχημένα καταναλωτικά προϊόντα όλων των εποχών ήρθαν αργότερα. «Το Instagram για πολλούς ανθρώπους ήταν πρώτα απ’ όλα μια εφαρμογή φίλτρων και μετά ένα κοινωνικό δίκτυο», λέει ο Systrom. «Είναι αρκετά σαφές για μένα ότι τα καλύτερα social media συνήθως ξεκίνησαν ως βοηθητικό πρόγραμμα, κάνοντας κάτι άλλο και κατά κάποιο τρόπο εξελίχθηκαν σε κοινωνικό δίκτυο με την πάροδο του χρόνου».

Οι ιδρυτές του Instagram «προσπέρασαν» παρόμοιες εφαρμογές φωτογραφίας και έγιναν «βασιλιάδες» στους τεχνολογικούς κύκλους —και συνάμα πολύ πλούσιοι— πουλώντας το Instagram στο Facebook το 2012.

Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά την αποχώρησή τους, έπειτα από διαφωνίες με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Meta Platforms Inc. Mark Zuckerberg σχετικά με την κατεύθυνση του Instagram, ο 39χρονος Systrom, και ο 37χρονος Krieger, ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν κάτι νέο: μια εφαρμογή ανάγνωσης ειδήσεων που ονομάζεται Artifact. Μια εφαρμογής που υπόσχεται «εξατομικευμένη ροή ειδήσεων», με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.

Πηγή: https://www.in.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 14/3/2023)

You May Like This