Τα πλεονεκτήματα των online αγορών φαίνεται πως εκτιμούν όλο και περισσότερο οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου, οι οποίοι στρέφονται πιο συστηματικά στις ηλεκτρονικές αγορές. Τρεις στους πέντε Έλληνες έχουν κάνει τουλάχιστον μια online αγορά το τελευταίο 6μηνο.
Πιο εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές αγορές οι Έλληνες 25 έως 44 ετών: το 72% έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά τους τελευταίους έξι μήνεςΠερισσότερο εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές αγορές είναι οι χρήστες ηλικίας 25 έως 44 ετών, καθώς σε ποσοστό 72% δηλώνουν ότι έχουν αγοράσει προϊόντα ή υπηρεσίες από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα τουλάχιστον μία φορά τους τελευταίους έξι μήνες. Αντίθετα, τα χαμηλότερα ποσοστά ηλεκτρονικών αγορών καταγράφονται μεταξύ των μεγαλύτερων σε ηλικία Ελλήνων, καθώς το ποσοστό αυτής της ηλικιακής κατηγορίας, που έχει κάνει μια online αγορά τους τελευταίους έξι μήνες, είναι μόλις 35%.
Τη συνεχιζόμενη στροφή των Ελλήνων προς το ηλεκτρονικό εμπόριο στηρίζει η αυξανόμενη διείσδυση της χρήσης των smartphones. Σύμφωνα με την έρευνα της Focus Bari (Focus on TechLife Tips, Μάρτιος-Ιούνιος 2019), η σχέση του Έλληνα με το “έξυπνο” κινητό είναι πολύ στενή, αφού το 82% απαντά ότι έχει μια συσκευή στην κατοχή του. Μάλιστα, το 77% δηλώνει ότι προτιμά να συνδέεται στο Διαδίκτυο από το smartphone του, με το 46% να απαντά ότι περιηγείται στο Ίντερνετ μέσω του κινητού για τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα.
3,5 ώρες την ημέρα
Οι Έλληνες αφιερώνουν κατά μέσο όρο 3,5 ώρες την ημέρα online, ενώ στις μικρότερες ηλικίες η ενασχόληση με το Διαδίκτυο εκτοξεύεται. Τα άτομα ηλικίας 13 έως 44 ετών αφιερώνουν στο Διαδίκτυο καθημερινά περίπου 4 ώρες, ενώ ειδικά στους νέους ηλικίας 18 έως 24 ετών η μέση ημερήσια χρήση είναι 5 ώρες.
Γενικά, η χρήση του Διαδικτύου αποτελεί πλέον αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων, αφού το 88% απαντά ότι χρησιμοποιεί το Ίντερνετ (με οποιαδήποτε συχνότητα) και το 82% κάνει χρήση σε καθημερινή βάση. Μάλιστα, το Ίντερνετ έχει γίνει απαραίτητο για τα ελληνικά νοικοκυριά, με το 83% να απαντά ότι έχει πρόσβαση από το σπίτι. Τα μέλη των νοικοκυριών επιλέγουν για τη σύνδεσή τους από το σπίτι, κατά κύριο λόγο, το smartphone (88%) και δευτερευόντως το laptop (62%).
Από τις αγαπημένες ασχολίες των Ελλήνων στο Διαδίκτυο είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς τρεις στους πέντε τα επισκέπτονται σε καθημερινή βάση. Ένας στους δύο χρήστες στην Ελλάδα ασχολείται με τα social media τουλάχιστον μία ώρα ημερησίως, ενώ πάνω από μία ώρα αφιερώνει ένας στους τέσσερις.
Σε αγαπημένη συνήθεια τείνει να εξελιχθεί και η συνδρομητική τηλεόραση, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της ψυχαγωγίας των Ελλήνων, αφού 1,542 εκατ. νοικοκυριά δηλώνουν ότι έχουν pay tv.
“Serfers” από κούνια
Τα ελληνόπουλα ξεκινούν την ενασχόλησή τους με τον κόσμο της τεχνολογίας από μικρή ηλικία, καθώς τέσσερα στα πέντε παιδιά (82%), ηλικίας 5 έως 12 ετών, είναι χρήστες του ΄Ιντερνετ. Μάλιστα, η χρήση στις ηλικίες 10 έως 12 ετών είναι σχεδόν καθολική.
Για τη σύνδεσή τους στο Διαδίκτυο, τα παιδιά ηλικίας 7-9 ετών, έχουν ως κύρια συσκευή το tablet, ενώ οι ηλικίες 10-12 και 5-6 ετών προτιμούν το smartphone.
Join the Conversation →