nowmag.gr

Η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης X, του Elon Musk, θα μπορούσε να χάσει έως και 75 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα μέχρι το τέλος του έτους, καθώς δεκάδες μεγάλες μάρκες διακόπτουν τις εκστρατείες μάρκετινγκ στην πλατφόρμα, ανέφεραν οι New York Times, την Παρασκευή.

Η υποστήριξη του Musk σε μια αντισημιτική ανάρτηση στην πλατφόρμα, την περασμένη εβδομάδα, οδήγησε αρκετές εταιρείες, όπως η Walt Disney και η Warner Bros Discovery, να διακόψουν τις διαφημίσεις τους στον ιστότοπο.

Η X πέρασε στην αντεπίθεση, μηνύοντας την ομάδα παρακολούθησης των μέσων ενημέρωσης Media Matters, υποστηρίζοντας ότι η οργάνωση δυσφήμισε την πλατφόρμα με μια έκθεση που ανέφερε ότι διαφημίσεις μεγάλων εταιρειών, όπως η Apple και η Oracle, είχαν εμφανιστεί δίπλα σε αναρτήσεις που εξυμνούσαν τον Αδόλφο Χίτλερ και το ναζιστικό κόμμα.

Εσωτερικά έγγραφα που είδαν οι New York Times, αυτή την εβδομάδα, απαριθμούν περισσότερες από 200 διαφημιστικές καμπάνιες από εταιρείες όπως η Airbnb, η Amazon, η Coca-Cola και η Microsoft, πολλές από τις οποίες έχουν σταματήσει ή εξετάζουν το ενδεχόμενο να διακόψουν τις διαφημίσεις τους στο κοινωνικό δίκτυο, αναφέρει το δημοσίευμα.Την Παρασκευή η Χ έκανε γνωστό ότι κινδύνευαν έσοδα ύψους 11 εκατομμυρίων δολαρίων, με το ακριβές ποσό να έχει διακυμάνσεις, καθώς ορισμένες εταιρείες επέστρεψαν στην πλατφόρμα, ενώ άλλες αύξησαν τις δαπάνες, σύμφωνα με το δημοσίευμα.

Πολλές εταιρείες έχουν αποσύρει τις διαφημίσεις τους από το X από τότε που το αγόρασε ο Musk, τον Οκτώβριο του 2022, ο οποίος μείωσε τον έλεγχο του περιεχομένου με αποτέλεσμα να αυξηθεί κατακόρυφα η ρητορική μίσους στον ιστότοπο, σύμφωνα με ομάδες για τα πολιτικά δικαιώματα. Τα διαφημιστικά έσοδα της πλατφόρμας, στις ΗΠΑ, έχουν μειωθεί κατά τουλάχιστον 55% σε ετήσια βάση, κάθε μήνα από την εξαγορά του Musk, αναφέρει παλαιότερο δημοσίευμα του Reuters.

Πηγή: Reporter.gr

You May Like This