Οι συνδρομητές του Twitter Blue θα λαμβάνουν μερίδιο από τα έσοδα των διαφημίσεων που εμφανίζονται στα θέματα των απαντήσεών τους, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Elon Musk.
Το νέο πρόγραμμα ξεκινάει αυτή την εβδομάδα, σημείωσε ο Musk, χωρίς να έχει δώσει ακόμη πρόσθετες λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργεί η όλη διαδικασία. Η σελίδα υποστήριξης του Twitter Blue δεν περιλαμβάνει επίσης καμία πληροφορία.
Οι συνδρομητές του Blue σε ορισμένες περιοχές βλέπουν ήδη τις μισές διαφημίσεις στο timeline τους σε σχέση με άλλους χρήστες. Η προσφορά ενός ποσοστού από τα έσοδα των διαφημίσεων θα μπορούσε να βοηθήσει το Twitter να φέρει περισσότερους χρήστες στο συνδρομητικό του πρόγραμμα, ειδικά αν τους προσφέρει κάποιο αξιοπρεπές ποσό για ένα viral tweet. Πολλές άλλες πλατφόρμες προσφέρουν ήδη στους δημιουργούς ένα μερίδιο των διαφημιστικών εσόδων, όπως το YouTube, το TikTok, το Twitch, το Instagram και το Facebook.
Οι συνδρομητές του Twitter Blue πληρώνουν επί του παρόντος 8 δολάρια (11 δολάρια αν εγγραφούν μέσω Android ή iOS) το μήνα ή 84 δολάρια το χρόνο για την υπηρεσία. Σε αντάλλαγμα, λαμβάνουν διάφορα προνόμια, όπως το μπλε checkmark στο προφίλ τους, τη δυνατότητα επεξεργασίας των tweets τους αλλά και φακέλους σελιδοδεικτών. Επίσης τα βίντεο που ανεβάζουν στην υπηρεσία μπορούν να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια (την οποία κάποιοι έχουν χρησιμοποιήσει για να δημοσιεύουν ταινίες) και περίοπτη θέση στα νήματα απαντήσεων όταν απαντούν σε κάποιον.
Η εταιρεία προσπαθεί να βελτιώσει τα οικονομικά της αποτελέσματά για να εξασφαλίσει, μεταξύ άλλων, ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις πληρωμές τόκων ύψους άνω του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων ετησίως για τα δάνεια που πήρε ο Musk για να αγοράσει την εταιρεία. Έτσι, η παροχή κινήτρων στους χρήστες, ειδικά σε εκείνους με μεγάλο κοινό, για να εγγραφούν συνδρομητές στο Blue και να τουιτάρουν συχνότερα, προσφέροντάς τους μερίδιο εσόδων, είναι ένα λογικό βήμα. Το Twitter λέγεται επίσης ότι εργάζεται πάνω σε μια άλλη λειτουργία φιλοδωρήματος με τη χρήση ενός in-app νομίσματος.
Επιπλέον το Twitter φέρεται να χρεώνει τις επιχειρήσεις 1.000 δολάρια το μήνα για να έχουν ένα χρυσό checkmark στο προφίλ τους και να ξεχωρίζουν από τις άλλες. Η επαλήθευση για affiliated λογαριασμούς φαίνεται ότι κοστίζει 50 δολάρια ανά μήνα.
Πηγή: https://www.insomnia.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 8/2/2023)
Join the Conversation →