nowmag.gr

Το Spotify, ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς του audio streaming, αποφάσισε να αλλάξει πίστα. Σε μια στρατηγική κίνηση που αναμένεται να ανακατέψει την τράπουλα στην παγκόσμια βιομηχανία της ψυχαγωγίας, η σουηδική πλατφόρμα δεν αρκείται πλέον στο να γεμίζει μόνο τα αυτιά μας με μουσική και podcasts. Τώρα, θέλει και τα μάτια μας.

Η είδηση που κυκλοφορεί τα τελευταία εικοσιτετράωρα δεν αφορά απλώς μια νέα λειτουργία, αλλά μια ριζική αλλαγή φιλοσοφίας: Το Spotify μετατρέπεται σε μια πλατφόρμα βίντεο, βάζοντας στο στόχαστρο τους δύο μεγάλους κυρίαρχους της προσοχής μας, το YouTube και το TikTok. Και το όπλο του σε αυτόν τον πόλεμο δεν είναι άλλο από το πορτοφόλι του.

Εδώ και χρόνια, το YouTube απολαμβάνει μια ιδιότυπη μονοκρατορία στο περιεχόμενο μεγάλης διάρκειας, ενώ το TikTok έχει σαρώσει στα σύντομα βίντεο. Το Spotify, βλέποντας τις τάσεις κατανάλωσης να μετατοπίζονται όλο και περισσότερο προς την εικόνα, συνειδητοποίησε πως το «audio-first» μοντέλο έχει ταβάνι.

Η απάντηση της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος όπου ο χρήστης δεν θα χρειάζεται να αλλάξει εφαρμογή για να δει το βίντεο κλιπ του αγαπημένου του τραγουδιού ή την εικόνα από το podcast που ακούει. Όμως, για να το πετύχει αυτό, χρειάζεται περιεχόμενο. Και για να βρει περιεχόμενο, πρέπει να πληρώσει τους δημιουργούς καλύτερα από τους ανταγωνιστές του.

Πηγή: https://www.techgear.gr/

(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 9/12/2025)

You May Like This