Επί αρκετές ημέρες, και συγκεκριμένα από τις 23 Ιουλίου, η Garmin αντιμετώπισε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα με τα συστήματα της. Εξαιτίας μιας μεγάλη κυβερνοεπίθεσης που δέχθηκε, τα συστήματα της εταιρείες βρίσκονταν offline από την περασμένη Πέμπτη.
Η εταιρεία αρχικά έδινε ελάχιστες πληροφορίες, ενώ προσπαθούσε να διατηρεί σχετικά ενήμερους τους πελάτες της. Τελικά, αποφάσισε να τοποθετηθεί επί του θέματος και να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες.
Δεν διέρρευσαν στοιχεία χρηστών
Αρχικά, η Garmin επιβεβαίωσε και επίσημα ότι έπεσε θύμα κυβερνοεπίθεσης που είχε ως αποτέλεσμα να κρυπτογραφηθούν κάποια από τα συστήματα της. Εξαιτίας αυτού, ο ιστότοπος της εταιρείας και το σύστημα υποστήριξης δεν λειτουργούσαν σωστά, οι εφαρμογές δεν συνδέονταν στους servers και δεν ανταποκρίνονταν όπως θα έπρεπε, και πολλά άλλα.
Η Garmin ισχυρίζεται ότι προς το παρόν δεν έχει στα χέρια της στοιχεία τα οποία αποδεικνύουν πως οι επιτηθέμενοι είχαν πρόσβαση σε σημαντικά προσωπικά δεδομένα των πελατών της, συμπεριλαμβανομένων τραπεζικών ή οικονομικών στοιχείων από το Garmin Pay.
Με αργούς ρυθμούς η επαναφορά των συστημάτων
Αν και τα συστήματα της Garmin επανέρχονται σταδιακά, η εταιρεία επισημαίνει ότι θα χρειαστούν αρκετές ημέρες μέχρις ότου όλα λειτουργούν όπως πριν. Επίσης, τόνισε ότι πιθανότατα θα απαιτηθεί αρκετός χρόνος μέχρι να συγχρονιστούν πλήρως όλα τα δεδομένα, όταν όλες οι υπηρεσίες της επανέλθουν.
Τέλος, η Garmin ανέφερε πως η λειτουργικότητα των προϊόντων της δεν επηρεάστηκε, παρά μόνο σε διαδικτυακό επίπεδο. Όμως, με δεδομένο ότι τα περισσότερα προϊόντα της εταιρείας είναι έξυπνα και συνδέονται σε αρκετές online υπηρεσίες, σίγουρα οι κάτοχοι τους δεν βιώνουν και την καλύτερη εμπειρία χρήσης τις τελευταίες ημέρες.
Πηγή: techblog.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 29/7/2020)
Join the Conversation →