nowmag.gr

Η Huawei ηγείται της παγκόσμιας αγοράς wearables για το πρώτο τρίμηνο του 2025, σύμφωνα με νέα έκθεση της IDC China, με 10 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 21,9%.

Η εταιρεία πραγματοποίησε 10 εκατομμύρια αποστολές, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 21,9%, σημειώνοντας αύξηση 42,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, όπου είχε 7 εκατομμύρια αποστολές και 17% μερίδιο αγοράς.

Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Xiaomi με 8,7 εκατομμύρια αποστολές και 19% μερίδιο αγοράς. Η κινεζική εταιρεία κατέγραψε τη μεγαλύτερη ετήσια ανάπτυξη με 42,6%, καθώς πέρυσι είχε 6,1 εκατομμύρια αποστολές και 14,7% μερίδιο αγοράς.

Η Apple βρίσκεται μόλις στην τρίτη θέση με 7 εκατομμύρια αποστολές και μερίδιο αγοράς 15,5%. Η εταιρεία από το Cupertino σημείωσε αύξηση 37,2% σε σύγκριση με την επίδοσή της το πρώτο τρίμηνο του 2024, όπου είχε 5,1 εκατομμύρια αποστολές και 12,5% μερίδιο αγοράς.

Την τέταρτη θέση καταλαμβάνει η Samsung με 3,4 εκατομμύρια αποστολές και 7,5% μερίδιο αγοράς. Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της, η νοτιοκορεατική εταιρεία παρουσίασε μείωση πωλήσεων κατά 5,7% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, όπου είχε καταφέρει 3,6 εκατομμύρια αποστολές με μερίδιο αγοράς 8,8%.

Την πεντάδα συμπληρώνει η Garmin με 2,1 εκατομμύρια αποστολές και 4,7% μερίδιο αγοράς, σημειώνοντας αύξηση 29,5% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, όπου είχε 1,6 εκατομμύρια αποστολές και 4% μερίδιο αγοράς.

Συνολικά, η παγκόσμια αγορά wearables έφτασε τις 45,6 εκατομμύρια μονάδες το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, εκ των οποίων τα 34,81 εκατομμύρια ήταν smartwatches και τα 10,76 εκατομμύρια ήταν smart bands. Η συνολική αγορά παρουσίασε αύξηση 10,5% σε σύγκριση με τα 41,2 εκατομμύρια του πρώτου τριμήνου του 2024.

Από τις συνολικές 45,6 εκατομμύρια μονάδες, τα 17,62 εκατομμύρια αντιπροσωπεύουν μόνο την κινεζική αγορά, η οποία αυξήθηκε κατά 37,6% σε ετήσια βάση. Η αγορά smartwatch της Κίνας έφτασε τις 11,4 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 25,3% σε ετήσια βάση, ενώ η αγορά smart bands πέτυχε 6,21 εκατομμύρια αποστολές με εντυπωσιακή αύξηση 67,9%.

Όπως αναφέρεται στην έκθεση, η σημαντική ανάπτυξη στην Κίνα οφείλεται στο εθνικό πρόγραμμα επιδοτήσεων της κινεζικής κυβέρνησης, το οποίο αναμένεται να συνεχίσει να προωθεί την ανάπτυξη στην αγορά wearables της χώρας. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της IDC, οι συνολικές πωλήσεις για το έτος 2025 αναμένεται να είναι 36,9% υψηλότερες σε σύγκριση με το 2024.

Πηγή: https://www.insomnia.gr/
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 17/6/2025)

You May Like This