Περισσότερα από 12 εκατ. χρήστες μετρά πλέον το Vimodji, το καινοτόμο ελληνικό Startup, το οποίο δίνει τη δυνατότητα αποστολής video μηνυμάτων και Gifs, που εκφράζουν τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών. Η καινοτόμα προσέγγιση του Vimodji έχει ως αποτέλεσμα οι χρήστες να έχουν πρόσβαση σε μια εξαιρετικά διευρυμένη γκάμα από video, ώστε να επιλέγουν εκείνο που ταιριάζει καλύτερα στη συναισθηματική κατάστασή τους.
Το Vimodji εξελίσσεται στον νέο τρόπο επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μέχρι τώρα ο αριθμός των Vimodjis που έχουν διαμοιραστεί σε διάφορες πλατφόρμες ξεπερνούν το 1,5 δισεκατομμύριο. Παράλληλα, η πλατφόρμα επεκτείνεται διαρκώς σε νέες χώρες και αγορές, έχοντας πετύχει να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον τόσο των χρηστών, όσων και εταιρειών που θέλουν να αξιοποιήσουν το Vimodji για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι τώρα έχουν υλοποιηθεί περισσότερες από 25 διαφημιστικές καμπάνιες για διάφορα προϊόντα, με τα αποτελέσματα αναφορικά με την απόκριση των καταναλωτών να είναι εντυπωσιακά, ιδίως όσον αφορά τομείς όπως είναι η προώθηση κινηματογραφικών ταινιών.
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τη μέχρι τώρα πορεία του Vimodji και πλέον ετοιμαζόμαστε για την επόμενη φάση ανάπτυξής μας, η οποία αφορά την εκπαίδευση των συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης, προκειμένου να κατανοούν συναισθήματα μέσω κινούμενων εικόνων και videos, το αποκαλούμενο και Artificial Emotional Intelligence (AEI – Τεχνητή Συναισθηματική Νοημοσύνη). Στη Vimodji έχουμε επικεντρωθεί στη δημιουργία μιας πλατφόρμας που θα επιτρέπει σε ένα σύστημα ΑΙ να προτείνει video που εκφράζουν τα συναισθήματα των χρηστών», ανέφερε ο Βασίλης Καλλίτσης, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος τoυ Vimodji.
Παράλληλα, το Vimodji συνεχίζει να ενισχύει την ομάδα του, αποτέλεσμα της θετικής αναπτυξιακής του πορείας. «Το ανθρώπινο δυναμικό του Vimodji έχει πλέον ξεπεράσει τα 20 άτομα και το πλάνο μας είναι να προχωρήσουμε σε νέες προσλήψεις, εντός και εκτός των ελληνικών συνόρων. Οι ρυθμοί ανάπτυξης είναι ιδιαίτερα υψηλοί και η επένδυση στο Artificial Emotional Intelligence είναι κρίσιμης σημασίας για την επόμενη φάση του Vimodji», δήλωσε η Ελευθερία Μαμιδάκη, συνιδρύτρια και Chief Operating Officer του Vimodji.
Το Vimodji είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη Startup εταιρεία, με γραφεία στη Βρετανία και την Ελλάδα. Πρόκειται για μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων με video, που επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν ελεύθερα τα συναισθήματά/μηνύματά τους και να τα μοιράζονται με φίλους, συγγενείς και συνεργάτες. Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη και μέσα από τις επιλογές του Viber.
Ο χρήστης, αφού εισέλθει σε μια επαφή του, πατάει το κουμπί Gif+ στο iphone, και το + button/applications σε Android, και επιλέγει τη φράουλα – το σήμα του Vimodji. Στη συνέχεια, μπορεί να αναζητήσει τα πιο δημοφιλή βίντεο της ημέρας ή εκείνο το Vimodji που εκφράζει τη διάθεσή του και να το στείλει στους φίλους του. Το Vimodji είναι επίσης διαθέσιμο σε στο Google, Apple και Huawei store , καθώς και στο web.
Join the Conversation →