- Μήνυμα αισιοδοξίας και δημιουργικότητας από τα πρώτα Drive In Awards διεθνώς.
- Retailer της χρονιάς η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, Retail Manager ο Κώστας Γεράρδος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο Computers.
Με την Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης να αναδεικνύεται Retailer της Χρονιάς και τον Κώστα Γεράρδο, αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Πλαίσιο Computers, να τιμάται με τη διάκριση του Retail Manager, ολοκληρώθηκε η 18η Τελετή Απονομής της διοργάνωσης των Lenovo RetailBusiness Awards 2020.
Retailer of the Year: O Bαγγέλης Παπαλιός, Εκδότης της Direction, ο Χρήστος Μαραγκός, Σύμβουλος Διοίκησης και Μέλος του Επιχειρησιακού Συμβουλίου της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης και ο Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Η μεγάλη γιορτή του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας πραγματοποιήθηκε φέτος τη Δευτέρα 13 Ιουλίου και φιλοξενήθηκε από το δήμαρχο Γλυφάδας, Γιώργο Παπανικολάου, στο νέο Drive-In της Γλυφάδας. Στην ξεχωριστή αυτή βραδιά παρευρέθηκε πλήθος κόσμου από την αγορά του Λιανεμπορίου, της Βιομηχανίας και της Επικοινωνίας, καθώς και εκπροσώπων του δημοσιογραφικού κόσμου.
Retail Manager: O Bαγγέλης Παπαλιός, Εκδότης της Direction, ο Retail Manager Κώστας Γεράρδος, αντιπρόεδρος και CEO της Πλαίσιο Computers και ο Παναγιώτης Μακρυνιώτης, γενικός διευθυντής της Lenovo για την Ελλάδα και την Κύπρο
Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν για ακόμη μια χρονιά οι δημοσιογράφοι Δημήτρης Καμπουράκης και Δώρα Παντέλη, ενώ την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, o οποίος πραγματοποίησε και την απονομή του κορυφαίου βραβείου της βραδιάς για τον Retailer of the Year και υπογράμμισε την εγκυρότητα του θεσμού και τη σημασία του για το ελληνικό επιχειρείν.
Τα πρώτα Drive In Awards σε παγκόσμιο επίπεδο αποτέλεσαν μια μεγάλη γιορτή και έδωσαν ένα μήνυμα αισιοδοξίας, καινοτομίας και δημιουργικότητας, καταδεικνύοντας πως η αγορά όχι μόνο θα έχει πάντα λόγους για να γιορτάζει, αλλά πάντα θα βρίσκει και τον τρόπο να το κάνει. Με μια 100% ασφαλή εκδήλωση για όλους, η οποία πραγματοποιήθηκε σε πλήρη συμμόρφωση με τα πρωτοκόλλα ασφαλείας και πρόληψης, τα Lenovo RetailBusiness Awards 2020 κατόρθωσαν για ακόμη μια χρονιά να αποδειχθούν πιστά στο ραντεβού τους με την αγορά του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας και να επιβραβεύσουν τα στελέχη και τις επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν.
Σημειώνεται πως οι νικητές, για ακόμη μια χρονιά, αναδείχθηκαν μετά την αξιολόγηση και την ψηφοφορία ευρύτατης επιτροπής αξιολόγησης, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων θεσμικών φορέων και ινστιτούτων της ελληνικής αγοράς, επικεφαλής εταιρειών μετρήσεων και ερευνών (GfK, ΙRI) και εκπρόσωποι του ακαδημαϊκού χώρου, με την KPMG να αποτελεί και φέτος, για 15η συνεχή χρονιά, τον ελεγκτικό φορέα της διοργάνωσης.
Στις εταιρείες που απέσπασαν κάποια διάκριση στα Lenovo RetailBusiness Awards 2020 συμπεριλαμβάνονται οι Γρηγόρης, ΙΚΕΑ, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl Ηellas, Πλαίσιο, Οgilvy, Frank & Fame, Wunderman Thompson, Goody’s Burger House, e-fresh.gr, Mασούτης, Metro/My market, City Link, Pizza Fan, Public, 362 Grocery, Bενέτης, Vodafone, Γερμανός, Wind, Utopia (Golden Hall), Μουστάκας, Γιώτης, ΜΕΓΑ, Mondelēz International, Alfa Pastry, Solid Havas, Λουξ, Magicdoorz, Κafea Terra, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Μπάρμπα Στάθης, Αγγελάκης και ΔΕΛΤΑ Τρόφιμα.
Προμηθευτές της Χρονιάς, βάσει της έρευνας που πραγματοποίησε, για μία ακόμα φορά, αποκλειστικά για το περιοδικό RetailBusiness και την Direction Business Network, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών The Hellenic Research House, αναδείχθηκαν οι L’Oréal Hellas (Non Food), Μέλισσα Κίκιζας (Food & Drink), LG Electronics (Λευκές – Μαύρες Συσκευές) και HP (Τεχνολογία).
Επιπλέον, Τιμητικά Βραβεία δόθηκαν στη Lenovo για την επιτυχημένη πορεία 15 ετών στην ελληνική αγορά, ενώ η Public τιμήθηκε με τη διάκριση Retail Deal για τη συμφωνία με τη MediaMarkt, χάρη στην οποία δημιουργείται ένας νέος ισχυρός retailer στον τομέα ειδών τεχνολογίας, ψυχαγωγίας, πολιτισμού και οικιακών συσκευών. Τέλος, με το βραβείο Retail Investment διακρίθηκε ο ΟΠΑΠ για την ανάπτυξη και το 2019 του δικτύου καταστημάτων Play, με 38 νέα καταστήματα, 780 νέες θέσεις εργασίας και 14% αύξηση της πελατειακής βάσης του Οργανισμού.
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους νικητές όλων των βραβείων στο www.retailawards.gr
Στον εναρκτήριο χαιρετισμό του, ο εκδότης της Direction και οικοδεσπότης της βραδιάς, Βαγγέλης Παπαλιός, υπογράμμισε πως η εκδήλωση σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε με κυρίαρχη προτεραιότητα την απόλυτη ασφάλεια όσων βρέθηκαν στο Drive-In της Γλυφάδας, ενώ τόνισε πως η φετινή διαφορετική εκδοχή της Τελετής Απονομής είχε στόχο να στείλει το μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση «πως το Λιανεμπόριο και η Βιομηχανία όχι μόνο έχουν πάντα λόγους να γιορτάζουν, αλλά και θα βρίσκουν πάντα τρόπους να το κάνουν». «Θέλαμε τη φυσική παρουσία και επιλέξαμε το Drive-In για να δώσουμε ένα μήνυμα δημιουργικότητας, αισιοδοξίας και καινοτομίας. Ξεκάθαρος στόχος μας από την πρώτη στιγμή ήταν -τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα- να φέρουμε ξανά κοντά τους ανθρώπους του Λιανεμπορίου και της Βιομηχανίας και να τους χαρίσουμε μια ιδιαίτερη εμπειρία και μια μοναδικά ξεχωριστή βραδιά», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Χορηγός Τίτλου της 18ης διοργάνωσης των RetailBusiness Awards ήταν η Lenovo, Mέγας Χορηγός η ΟΠΑΠ Α.Ε., ενώ η ΑΒ Βασιλόπουλος υπήρξε Χορηγός της Κατηγορίας «Προμηθευτής της Χρονιάς Food & Drink- Non Food». Επίσης, τη διοργάνωση υποστήριξαν οι Γρηγόρης, IRI, West, Σκλαβενίτης, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Panasonic Business, Αsterias Creative Design, Sound & Visual K. Παπαθανασίου, Imagepro, Vision, (χορηγοί), Wind (Τelecoms Provider) Pressious Arvanitidis (εκτυπώσεις), Polichromo (ψηφιακές εκτυπώσεις), Evin Ιntzoglou, Οgilvy, Ελληνικά Κελάρια, ΜΕΓΑ, Music4Media, Flexbook (Offical Partners), Μass Courier (διανομές) και KPMG (ελεγκτικός φορέας).
Join the Conversation →