Περί τα 60 έργα, συνολικού προϋπολογισμού €300 εκατ., αναμένεται να προκηρύξει η Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ). Πρόκειται για μικρότερα σε προϋπολογισμό έργα Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), που βρίσκονται σε διάφορα στάδια ωρίμανσης και θα προκηρυχθούν σταδιακά τους επόμενους μήνες.
Όπως είπε χθες σε εκδήλωση για την παρουσίαση της δραστηριότητας της ΚτΠ, ο Διευθύνων Σύμβουλος εταιρείας, κ. Σταύρος Ασθενίδης, ο φορέας – από το 2019 έως και σήμερα – έχει προκηρύξει περίπου 280 διαγωνισμούς άνω των €2 δισ., ενώ έχει υπογράψει 320 συμβάσεις, αξίας €3 δισ.
Πρόκειται για μικρά ψηφιακά έργα, που βρίσκονται σε διάφορα στάδια ωρίμανσης και θα προκηρυχθούν σταδιακά τους επόμενους μήνες
Η ΚτΠ, σύμφωνα με τον ίδιο απολογισμό, διαχειρίζεται περίπου 380 έργα (αξίας €2,5 δισ.) σε διάφορα στάδια ωριμότητας, έχει πληρώσει περίπου €2,5 δισ. σε αναδόχους και δικαιούχους και έχει συνεργαστεί με 65 διαφορετικούς αναδόχους (120 αν προστεθούν και οι υπεργολάβοι). Μάλιστα, μόνο τα έργα, που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και βρίσκονται υπό την ευθύνη της ΚτΠ, είναι περίπου 80 με συνολική αξία €2 δισ.
“Πρέπει να συνεχίσουμε με όραμα, σχεδιασμό, γνώση και ομαδικό πνεύμα. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν έχει ταβάνι» σημείωσε κατά τη χθεσινή παρουσίαση ο κ. Ασθενίδης. Όπως είπε ο ίδιος, «το 2019 το άγχος μας ήταν να σχεδιάσουμε, σήμερα είμαστε αντιμέτωποι με ένα άλλο άγχος. Να υλοποιήσουμε. Αυτό είναι το μεγάλο τσαλεντζ πλέον για την Κοινωνία της Πληροφορίας».
Πιο δυνατή ψηφιακή Ελλάδα
“Αλλάζουμε όλα αυτά τα χρόνια την Ελλάδα και πάμε σε μια καινούργια ψηφιακή, πιο δυνατή Ελλάδα”, τόνισε ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβένησης, κ. Δημήτρης Παπαστεργίου στην ομιλία του στο πλαίσιο της εκδήλωσης της ΚτΠ. “Μέχρι το 2025, μέχρι να φύγει το πρώτο μεγάλο κομμάτι του Ταμείου Ανάκαμψης πρέπει να συνεχίσουμε και να βρίσκουμε λύσεις εκεί, που οι άλλοι βρίσκουν προβλήματα. Η Ελλάδα δεν έχει περιθώρια να χάσει πόρους ειδικά του Ταμείου Ανάκαμψης. Ένα κοινό μας ενώνει: να συνεχίσουμε, δεν έχουμε άλλη επιλογή”, πρόσθεσε ο Υπουργός.
Από την πλευρά του, ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, σημείωσε ότι στόχος είναι “ο πολίτης να καταλάβει στην καθημερινότητά του ότι, αυτό το οποίο κάνουμε, έχει αποτέλεσμα, έχει νόημα, έχει ουσία. Τα πρότζεκτ είναι πολλά, τα έργα είναι υπεράριθμα, οι ρυθμοί και οι απαιτήσεις είναι διαρκώς αυξανόμενοι, αλλά αυτό που έχει μεγάλη σημασία για εμάς είναι να επιλέγουμε ανθρώπους, οι οποίοι μπορούν να τα υλοποιήσουν”.
“Σήμερα, ο πολίτης έχει πολυεπίπεδες απαιτήσεις, που ο ψηφιακός μετασχηματισμός οφείλει να επιλύσει. Κεντρικός άξονας της στρατηγικής μας είναι να βελτιώνουμε, μέσα από κάθε πρωτοβουλία μας, την καθημερινότητα των πολιτών”, ανέφερε, από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της ΚτΠ, κ. Δημήτρης Ασκούνης. Και πρόσθεσε: “Πρέπει να συνεχίσουμε να τρέχουμε σε ένα παρατεταμένο σπριντ”.
Έρευνα ικανοποίησης
Σύμφωνα με έρευνα για την ικανοποίηση των φορέων-συνεργατών της ΚτΠ, που παρουσιάστηκε χθες, με άριστα το 5, η ΚτΠ βαθμολογήθηκε με 3,79 για τη τήρηση των προθεσμιών στη διεκπεραίωση των αρμοδιοτήτων της. Επίσης, η εταιρεία συγκέντρωσε βαθμολογία 3,97 για τον χρόνο ανταπόκρισης των στελεχών της στην επίλυση τυχόν προβλημάτων ή σε αιτήματα και με 3,95 για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Περαιτέρω, η συνεργασία με τα στελέχη της ΚτΠ αξιολογείται θετικά σε ποσοστό 89,7% και η ενημέρωση που παρέχει στους φορείς για τα έργα, κρίνεται ικανοποιητική κατά 73,6%.
Πηγή: https://www.sepe.gr/
Join the Conversation →