Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ιστοσελίδα Android Authority, ο επικεφαλής product marketing της HMD Global (της εταιρείας που έχει τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος της Nokia στις φορητές συσκευές), Adam Ferguson, είπε ότι: «Η κατασκευή μίας συσκευής $800 δεν έχει επί του παρόντος νόημα για εμάς».
Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι η εταιρεία του δεν επιθυμεί να εμπλακεί σε έναν «τεράστιο πόλεμο χαρακτηριστικών με άλλους παίκτες» της αγοράς καθώς θέλει να «αντιπροσωπεύει κάτι διαφορετικό».
Επί του παρόντος, η HMD Global έχει επικεντρωθεί στο λανσάρισμα entry-level και mid-range συσκευών που μπορούν να ανταγωνιστούν τα καλύτερα «budget Android smartphones» της αγοράς. Η Φινλανδική εταιρεία επίσης ευελπιστεί να έχει καλή απόδοση στην Αμερικάνικη αγορά.
Σύμφωνα με τη Strategy Analytics, οι Φινλανδοί επιθυμούν να γίνουν ο νούμερο ένα (#1) κατασκευαστής στην αγορά των prepaid smartphones στις Ηνωμένες Πολιτείες μέχρι το τέλος της χρονιάς. Αν και η στρατηγική της εταιρεία ενδεχομένως θα απογοητεύσει τους φίλους της, θα βοηθήσει την HMD Global να έχει περισσότερο έσοδα και επιπλέον θα ενισχύσει τις αποστολές smartphone της. Τα δεδομένα της Strategy Analytics δείχνουν ότι οι αποστολές της Nokia (HMD Global) από το 1ο τρίμηνο του 2021 βρίσκονται σε άνοδο.
Το 4ο τρίμηνο του 2021, οι αποστολές της HMD Global σε παγκόσμιο επίπεδο έφτασαν τις 3,2 εκατομμύρια, αριθμός σημαντικά αυξημένος σε σύγκριση με τα 2,8 εκατομμύρια την ίδια ακριβώς χρονική περίοδο πέρυσι. Ο τζίρος επίσης της εταιρείας από την επιχειρηματική δραστηριότητα της στην αγορά των smartphones αυξήθηκε κατά 41% από έτος σε έτος κατά την ίδια περίοδο, αποτελώντας νέο ρεκόρ για την HMD Global.
Το Nokia 9 PureView που παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2019 ήταν η πρώτη, και η τελευταία από ότι φαίνεται ναυαρχίδα της HMD Global.
Πηγή: insomnia.gr
(Κώστας Παπαζαχαρίου, αναδημοσίευση 9/3/2022)
Join the Conversation →