Μανώλης Χανιωτάκης: Επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών που απαντούν σε ανάγκες καταναλωτών
Η Forthnet, η εταιρεία που έφερε το Internet και τη συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα, έδωσε το «παρών», ως Gold Sponsor, στο digital economy forum 2019 του ΣΕΠΕ.
Στην ενότητα «Η επόμενη μέρα σε επικοινωνίες και υποδομές» τη Forthnet εκπροσώπησε ο κ. Μανώλης Χανιωτάκης, Διευθυντής Σχεδιασμού και Λειτουργίας Δικτύου ο οποίος αναφέρθηκε στις αλλαγές που φέρνουν την επόμενη πενταετία τα δίκτυα νέας γενιάς σε όλο το φάσμα της καθημερινότητας. «Πρέπει να θεωρούμε δεδομένο ότι τα δίκτυα νέας γενιάς και κυρίως οι νέες υπηρεσίες και εφαρμογές που θα διατεθούν στο πλαίσιο τους, θα επιταχύνουν την ψηφιοποίηση σε πολλούς τομείς της οικονομίας. Θεωρούμε ότι η σημαντική αξία θα προέλθει από αυτές τις νέες υπηρεσίες και εφαρμογές που θα πρέπει να είναι σε θέση να απαντήσουν στις ανάγκες της αγοράς και της ζήτησης. Το σημαντικό κριτήριο επιτυχίας των νέων τεχνολογιών δεν είναι άλλο από την αποδοχή των νέων υπηρεσιών από τους συνδρομητές» ανάφερε ο κ. Χανιωτάκης.
Παράλληλα, επισήμανε ότι «Στη Forthnet επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών που απαντούν σε ανάγκες καταναλωτών και προσθέτουν αξία στην επιχειρηματική μας δραστηριότητα, αξιοποιώντας όλες τις διαθέσιμες υποδομές, ιδιόκτητες και μη. Στόχος μας είναι να δίνουμε στον καταναλωτή ποιοτικές υπηρεσίες χωρίς να τις προσδιορίζει η τεχνολογία. Για αυτό εμείς προσφέρουμε υπηρεσία 2play με internet έως 100Μbps, χωρίς να τη χαρακτηρίζουμε ότι βασίζεται μερικώς σε οπτική ίνα».
Ο κ. Χανιωτάκης αναφέρθηκε και στο ζήτημα των χρεώσεων στην αγορά της κινητής, αλλά και στο ζήτημα της ταχύτητας των συνδέσεων επισημαίνοντας, με βάση και πρόσφατες έρευνες και από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ότι η χώρα μας είναι από τις πιο ακριβές στα data, αλλά και από τις πιο αργές σε ζητήματα Internet.
Τέλος, ο Διευθυντής Σχεδιασμού και Λειτουργίας Δικτύου της Forthnet τόνισε ότι η θέση της εταιρείας στην ελληνική αγορά, έτσι όπως αυτή είναι διαμορφωμένη με ουσιαστικά ένα κύριο δίκτυο πρόσβασης χαλκού, είναι στην πλειοψηφία access seeker, όπως και για τους υπόλοιπους παρόχους εκτός του δεσπόζοντα. Για να συμπληρώσει ότι «Σε αυτό το μοντέλο χονδρικής διάθεσης της πρόσβασης αλλά και σε αντίστοιχα μελλοντικά που μπορούν να προκύψουν από τις τεχνολογίες νέας γενιάς, πάγια θέση μας είναι ο λειτουργικός διαχωρισμός χονδρικής – λιανικής, καθώς έτσι μπορεί πλήρως να διασφαλιστεί ο ανταγωνισμός και η ισότιμη αντιμετώπιση όλων των παρόχων υπηρεσιών».
Join the Conversation →